دریافت بیت کوین رایگان

معرفی تمام روش‌های موجود برای دریافت بیت کوین کاملا رایگان!

بیت‌کوین بزرگ‌ترین رمزارز بازار ارز دیجیتال است. آیا این امکان وجود دارد بیت کوین رایگان دریافت کنیم؟ بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال تابه‌حال به خود دیده  69 هزار دلار بوده! چرا کسی باید آن را رایگان به ما بدهد؟ مسلماً کسی برای رضای خدا بیت کوین رایگان به ما نمی‌دهد؛ پس اگر هم بدهند به‌ازای آن چیزی از ما می‌خواهند.

به همین دلیل نمی‌توان دقیق گفت که این امکان وجود دارد یا خیر. اما در کل روش‌هایی وجود دارد که با آن‌ها می‌توان بیت‌کوین دریافت کرد. در این مقاله به طور کامل درمورد این روش‌ها صحبت می‌کنیم اما در نهایت خودتان قضاوت کنید که با این روش‌ها می‌توان کسب درآمد داشت یا نه. شما می‌توانید تمام روش‌های دریافت NFT رایگان را نیز در آی‌تی‌رسان بخوانید.

روش‌ های دریافت بیت کوین رایگان

همان‌طور که گفتیم کسی به همین راحتی به ما بیت‌کوین رایگان با قیمت چند ده هزار دلاری نمی‌دهد. شاید چندین سال پیش این کار به‌صرفه بود؛ زیرا در آن زمان بیت‌کوین قیمت زیادی نداشت. مثلاً تقریباً 12 سال پیش فردی برای دو عدد پیتزا 10 هزار واحد بیت‌کوین پرداخت کرد، اما الان دیگر کسی همچین کاری نمی‌کند. به همین دلیل اگر کسی بخواهد به ما بیت کوین رایگان بدهد مسلماً در ‌ازای آن چیزی می‌خواهد دریافت کند.

وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که به ما با انجام کارهایی بیت کوین رایگان می‌دهند؛ مثل اتصال CPU فرد برای استخراج، انجام بازی یا وظایفی دیگر. به عبارتی دیگر این وب‌سایت‌ها با ارائه بیت کوین رایگان قصد تبلیغ کسب‌وکار خود را دارند.

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال

دریافت بیت کوین رایگان با بازی

بازی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانیم با انجام آن‌ها ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم. یک‌سری از آن‌ها آنلاین و یک‌سری آفلاین هستند. همچنین یک‌سری بازی‌های بلاک‌چینی هست که توکن مخصوص خودشان را دارند و با بازی‌کردن آن‌ها می‌توانید توکن بومی خودش را دریافت و در نهایت آن را به بیت‌کوین تبدیل کنید.

بازی‌های آنلاین

بازی‌های آنلاین زیادی وجود دارد که می‌توان با آن‌ها بیت کوین رایگان دریافت کرد. به طور مثال با بازی RealPoker می‌توانید به‌ازای ثبت‌ نام بیت کوین رایگان دریافت کنید و به مقدار 0.0015 بیت کوین بگیرید. همچنین شما می‌توانید با بازی‌کردن یا دعوت بقیه به این سایت، بیت کوین رایگان بیش‌تری هم دریافت کنید. البته این را هم باید در نظر بگیریم که رسیدن به یک درآمد قابل‌قبول با این روش‌ها کار آسانی هم نیست.

بازی‌های مختلف دیگری هم برای این کار وجود دارد؛ از جمله mBit، BitCasino.io، CryptoWild.com، LuckyDice.com، Rocket.run، Coinbet24، Duckdice، Bitvest، 999Dice، Bitsler و Blockchain.Poker.

بازی‌های بلاک‌چینی

بازی‌هایی تحت بلاک‌چین وجود دارد که بیت کوین رایگان به کاربران خود می‌دهند. بازی‌های از جمله Alien Run، Super Satoshi و Bitcoin Aliens که از سال 2014 تا الان 1090 واحد بیت کوین رایگان به کاربران خود داده است!

بازی‌های پرسش و پاسخ

این بازی‌ها به‌ازای جواب دادن صحیح به سؤالات، به کاربر ساتوشی رایگان می‌دهند. هر واحد ساتوشی برابر است با 0.00000001 مقدار بیت‌کوین. مثلاً بازی Satoshi Quiz به‌ازای هر پاسخ صحیح، مقداری ساتوشی به کاربر می‌دهد.

مرورگرها و نرم‌افزارهای استخراج

مرورگرها و نرم‌افزارهایی وجود دارد که به‌ازای گرفتن مقداری از توان محاسباتی سیستم کاربر، بیت کوین رایگان به او می‌دهد.

کریپتو تب
مرورگر کریپتو تب
مرورگرهای استخراج بیت‌کوین

مرورگر CryptoTab یکی از این روش‌هاست که با نصب آن می‌توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید. این مرورگر مثل مرورگرهای محبوب دیگر همچون فایرفاکس و کروم است. این مرورگر مقداری از توان محاسباتی سیستم را برای استخراج قرض می‌گیرد و به‌ازای آن با بیت‌کوین به کاربر پاداش می‌دهد. البته ممکن است این کار باعث شود سرعت سیستم کاهش پیدا کند. یعنی کافی است بجای گوگل کروم از این مرورگر برای وب گردی استفاده کنید و بیت کوین رایگان بگیرید!

همچنین خالی از لطف نیست که بگوییم مرورگر Brave به کاربر خود به‌ازای استفاده از آن و مشاهده تبلیغات توکن BAT به‌صورت رایگان می‌دهد. شما می‌توانید از این مرورگر استفاده کنید، BAT رایگان دریافت کنید و آن را به بیت‌کوین تبدیل کنید.

نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین

نرم‌افزارهایی هم برای استخراج بیت‌کوین وجود دارند. از برنامه‌های دریافت بیت‌کوین رایگان می‌توانیم QuickMiner را برای کارت گرافیک AMD و NVIDIA یا سی‌پی‌یو Intel مثال بزنیم.

افزونه‌های استخراج وب‌سایت رایگان

WP Monero Miner یک افزونه وب است که زمانی که بازدیدکنندگان به سایت شما سر می‌زنند، می‌توانید بیت‌کوین رایگان دریافت کنید. این افزونه را می‌توان در بک‌اند سایت نصب کرد. افزونه‌های دیگری هم مثل Simpler Monero Miner و Monero Miner Pro وجود دارد. همچنین افزونه Moonify روی یک مرورگر نصب می‌شود و بازدیدکنندگان هر زمان از سایت شما بازدید کنند، برای شما توکن مونرو یا همان XMR استخراج می‌کنند.

به‌علاوه افزونه WebMinePool Virtual Crypto Farm برای وردپرس و با قیمت 13 دلار در دسترس است که می‌توان روی وب‌سایت‌های پربازدید از آن استفاده کرد. اما این افزونه به بازدیدکننده پیغام می‌دهد که صاحب وب‌سایت، از افزونه استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کند.

دریافت ارز دیجیتال به‌صورت پاداش

از این روش برنامه‌نویسان به‌خوبی می‌توانند استفاده کنند. این افراد با شناسایی باگ‌های موجود در پلتفرم و گزارش دادن آن می‌توانند بیت‌کوین رایگان دریافت کنند.

ایردراپ‌های رایگان

ایردراپ‌ها توکن‌های رایگانی هستند که تیم یک پروژه ارز دیجیتال با هدف تبلیغ پلتفرم خود به بقیه می‌دهد. برای دریافت این توکن‌های رایگان شما باید یک‌سری وظایف کوچکی انجام دهید. وظایفی مثل به اشتراک گذاشتن یک پست، دنبال‌کردن پروژه در صفحات مجازی مختلف و… . با دریافت این توکن‌ها و تبدیل آن‌ها به بیت‌کوین، می‌توان به بیت کوین رایگان رسید. شما می‌توانید از طریق سایت‌هایی مثل کوین‌مارکت‌کپ، Airdrops.io، Icomarks و… از این ایردراپ‌ها باخبر شوید.

سایت‌های معرف و افیلیت

سایت‌های افیلیت و معرف زیادی وجود دارد که با دعوت کاربران دیگر به آن سایت می‌توانید بیت‌کوین رایگان دریافت کنید. افیلیت که به معنای همکاری در فروش است، مخصوص افرادی است که وب‌سایتی با ترافیک بالا دارند. به طور مثال صرافی Coinbase.com به‌ازای دعوت هر کاربر به این سایت، بیت کوین رایگان می‌دهد.

آموزش ارز دیجیتال

سایت‌هایی مثل کوین‌بیس و کوین‌مارکت‌کپ با شرکت‌های مختلفی در زمینه ارز دیجیتال همکاری دارند و محصولات آن‌ها را در پلتفرم خود تبلیغ می‌کنند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا با یادگیری و آموزش درمورد آن محصولات، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند. توکن‌های مختلفی می‌توان از این طریق دریافت و آن‌ها را به بیت‌کوین تبدیل کرد.

مشاهده تبلیغ

یک‌سری سایت‌ها هم مثل Moremoney.io وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با کلیک بر روی یک تبلیغ و مشاهده آن، گردونه‌‌ای بچرخانید و جایزه دریافت کنید. یا اینکه با دعوت کاربران جدید کمیسیون دریافت کنید و این جایزه‌ها را به بیت‌کوین تبدیل کنید.

سایت‌های استخراج ابری رایگان

در سایت‌های استخراج ابری بیت‌کوینی مثل Bitland شما می‌توانید بدون واریز پول، به‌عنوان جایزه بیت‌کوین رایگان دریافت کنید. سایت‌های دیگر در این زمینه Cryptoplace.cloud، Citymine.cc و Bimine.io هستند.

استخراج ابری رایگان

انجام وظایف کوچک

با انجام یک‌سری وظایف کوچک و نظرسنجی‌های مختلف، شما می‌توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید. به طور مثال سایت Cointiply از زمان راه‌اندازی آن تا الان 3 میلیون دلار به‌صورت بیت‌کوین به کاربران خود پرداخت کرده است. یکی دیگر از این نوع سایت‌ها Earn.com است که به کاربران خود به‌ازای انجام نظرسنجی، بیت کوین رایگان می‌دهد.

مشارکت در هاردفورک

در بازار ارز دیجیتال هاردفورک زیاد اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با استفاده از Forkdrop و FindmMyCoins از آخرین هاردفورک‌هایی که انجام شده و یا قرار است انجام شود، مطلع شوید. کاری که شما در این موضوع باید بکنید این است که به‌اندازه توان خود، تا قبل از اتفاق افتادن هاردفورک، کوین مورد نظر را خریداری کنید. بعد از انجام هاردفورک، مقداری کوین یا توکن رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

برنامه‌های تمرین فیزیکی

Sweatcoin و Lympo برنامه‌هایی هستند که به کاربران خود به‌ازای انجام یک‌سری فعالیت‌های بدنی مثل قدم‌زدن، بیت کوین رایگان می‌دهند! بازی‌هایی که از موقعیت جغرافیایی شما استفاده می‌کنند به کاربران اجازه می‌دهند تا با دنبال‌کردن یک‌سری مسیر خاص، بیت کوین رایگان دریافت کنند.

تماشای ویدئو و تبلیغ

اپلیکیشن‌هایی مثل BTC Safari وجود دارد که کاربران می‌توانند با تماشای تبلیغ و ویدئو بیت کوین رایگان با گوشی دریافت کنند.

فاوست

فاوست یک سیستم جایزه ارز دیجیتال است که معمولاً در اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها وجود دارد. کاربران با تماشای تبلیغ به‌صورت آنلاین یا انجام‌دادن کپچا (captcha)، جایزه می‌گیرند. مثلاً سایت Bitcoinker هر 5 دقیقه به کاربران خود 100 هزار ساتوشی می‌دهد. سایت‌های دیگری هم در این زمینه هستند مثل theearner.io و MoreMoney.io.

تست سرویس یا اپلیکیشن

برنامه‌های مثل Storm Play وجود دارد که به کاربران به‌ازای تست کردن بازی، محصول و یا یک سرویس جدید، بیت کوین رایگان می‌دهد.

بیت کوین رایگان با برنامه StormX

پیش‌بینی قیمت

برنامه‌ هایی وجود دارد که کاربران می‌توانند با پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، بیت‌کوین رایگان دریافت کنند! در این برنامه‌ها می‌توانید به‌ازای شبیه‌سازی بازار یا یادگیری معامله‌گری دارایی‌های دیجیتال، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید. به طور مثال با استفاده از بازی Bitcoin Flip شما می‌توانید با یادگیری مفاهیم اولیه مربوط به ارز دیجیتال، بیت کوین رایگان بگیرید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی روش‌های مختلفی برای دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، این ارز دیجیتال بزرگ را دریافت کنید. اما قبل از انجام این کارها حتماً به این فکر کنید که آیا زمان گذاشتن در این وب‌سایت‌ها ارزش این مقدار بیت‌کوین را دارد یا خیر. همچنین کلاهبردارهای زیادی ممکن است با وعده ارز دیجیتال رایگان شما را هک کنند؛ پس مراقب باشید تا در دام این افراد نیفتید. اگر شما با روش‌هایی غیر از روش‌های گفته شده در این مقاله توانسته‌اید بیت کوین رایگان دریافت کنید، حتماً آن را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. در نهایت باید بگوییم که قصد ما فقط معرفی برخی راه‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان بود و هیچکدام از روش‌های گفته شده را تضمین نمی‌کنیم. مسئولیت هر اتفاقی به عهده خودتان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH