NFT رایگان

آموزش تمام روش‌های دریافت NFT رایگان

در این مقاله به معرفی تمام روش‌های دریافت NFT رایگان می‌پردازیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها وارد دنیای NFTها شوید. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

NFT یک دارایی دیجیتال غیر قابل تعویض است، به این معنی که منحصر به فرد بوده و نمی‌توان آن را به راحتی با یک نسخه کپی دقیق مبادله کرد. به عنوان مثال، دلار آمریکا با دیگر دلارها قابل تعویض است. شما می‌توانید یک دلار بدهید و یک دلار دیگر بگیرید و هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، چراکه هر کدام از آن دلارها هیچ فرقی با یکدیگر ندارند ولی در دنیای NFTها، هر چیز کاملا منحصر به فرد است و نسخه مشابه دیگری ندارد تا با آن مبادله شود.

هر NFT آدرس خاص خود را در بلاک چین دارد که نمی‌توان آن را تغییر داد یا جعل کرد (بدون در اختیار گرفتن کل شبکه). این فرآیند، امکان اثبات مالکیت را در میان جامعه فراهم می‌کند و نگرانی‌ها را مبنی بر اینکه کسی می‌تواند از این هنر، اسکرین‌شات بگیرد تا ادعای مالکیت کند، از بین می‌برد. این فناوری بهترین گزینه برای ساخت هنر دیجیتال کلکسیونی است. با این حال موارد استفاده به همین جا ختم نمی‌شود.

NFT‌ها به افراد اجازه می‌دهند دارایی‌های دیجیتالی مانند هنر، موسیقی و املاک مجازی را داشته باشند. این دارایی‌ها همچنین توانایی تبلیغ هنرمندان یا نوازندگان مختلف را دارند زیرا برخی از سازندگان می‌توانند از خریدهای آتی حق امتیاز نیز کسب کنند.

قیمت NFT

هزینه مجموعه‌های مختلف NFT می‌تواند به شدت متفاوت باشد. برخی از پروژه‌ها NFTهای رایگان را به افراد واجد شرایط ارائه می‌دهند. برخی از بهترین پروژه های NFT ارزشی بیش از 100000 دلار دارند. تعداد مجموعه‌های مختلف به طور تصاعدی در حال افزایش است، بنابراین اگر نمی‌توانید 100000 دلار برای NFT بپردازید، دلسرد نشوید. گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که ما در آی‌تی‌رسان قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

دریافت NFT رایگان

بلاک چین‌هایی مانند اتریوم نسبت به سایر شبکه‌های رقیب مانند Solana، هزینه‌های مالیات بیشتری دارند. استفاده از بلاک‌چین‌های ارزان‌تر، فرصتی عالی برای معامله‌گرانی فراهم می‌کند که امیدوارند پول حداقلی را برای هزینه‌های مالیات خرج کنند. اگرچه ممکن است هزینه‌ها در اتریوم بیشتر باشد، کیفیت آثار هنری به طور کلی نسبت به سایر بلاک‌چین‌ها برتر است.

چگونه NFT های رایگان را دریافت کنیم

برای اینکه برخی از پروژه‌ها کار خود قوی‌تر و بهتر آغاز کنند، NFT رایگان یا ایردراپ‌های NFTها را به افراد ارائه می‌کنند. بهترین راه برای یافتن مینت‌های (Mint) رایگان این است که در انجمن‌های NFT فعال شوید. برای یافتن مینت‌های آینده، OpenSea و Twitter را به‌مرور چک کنید.

هنگام جستجوی مینت‌های NFT آینده، مراقب پروژه‌ها یا افراد کلاه‌بردار باشید و تا حد امکان درباره سازندگان و اهداف پروژه اطلاعاتی را جستجو کنید.

در ادامه 5 روش دریافت NFT رایگان را برای شما مطرح خواهیم کرد:

1. سایت Freecash

این وب سایتی است که در آن می‌توانید با بازی کردن، تکمیل نظرسنجی‌ها یا انجام کارهای مختلف، درآمد کسب کنید. پول درآوردن با این سایت، بسیار آسان است. یک کاربر به طور متوسط ​​حدود 20 دلار در روز درآمد دارد و زمان زیادی نمی‌برد. شما می‌توانید از فعالیت‌های اینترنتی که اکنون به صورت رایگان انجام می‌دهید، درآمد کسب کنید.

Freecash راه‌های مختلفی برای برداشت پول به دست آمده ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم و دوج و همچنین پی‌پال و کارت‌های هدیه به‌صورت آنی، پول را نقد کنید. ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای دریافت NFT، برداشت پول کسب‌شده با ارزهای دیجیتال و خرید NFT در OpenSea است.


2. ایردراپ‌های NFT

ایردراپ‌های NFT زمانی اتفاق می‌افتد که یک NFT به یک فرد واجد شرایط، معمولا دارندگان پروژه‌های دیگر، داده می‌شود. یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های ایردراپ NFT، گربه‌های جهش‌یافته برای دارندگان BAYC است، که در آن به افرادی که دارای Bored Ape NFT بودند، یک NFT رایگان و انحصاری از پروژه دوم یوگا Lab، Mutant Ape Yacht Club اهدا شد. در ژانویه 2022، این ایردراپ رایگان برای دارندگان Bored Ape حدود 50000 دلار ارزش داشت! متأسفانه، ایردراپ‌هایی مانند این، بسیار نادر هستند. با این حال، هزاران پروژه مختلف، NFT های رایگان به ارزش چند هزار دلار یا بیشتر را ارائه کرده‌اند.

NFT رایگان

این فرآیند به گسترش سریع پروژه کمک می‌کند و باعث رشد آن می‌شود، زیرا افراد، اغلب برای دریافت دارایی‌های رایگان هیجان زده هستند. مفهوم airdrops در میان جامعه NFT نیز مهم است زیرا به سرمایه‌گذاران چیزی می‌دهد که هنگام خرید NFT، منتظر آن در آینده باشند.


3. مینت‌های NFT رایگان

به منظور رشد سریع و افزایش علاقه، برخی از پروژه‌ها، مینت‌های رایگان ارائه می‌دهند. دادن مینت‌های رایگان هیچ هزینه اضافه‌ای را برای کاربر به جز هزینه مالیات برای ضرب کردن قطعه به بلاک‌چین، نخواهد داشت. به خاطر داشته باشید که برخی از بلاک‌چین‌ها ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند. به عنوان مثال، مینت‌های رایگان در اتریوم ممکن است به دلیل افزایش هزینه‌های مالیات، بیش از 100 دلار باشد.

تشخیص دادن یک مینت‌ رایگان NFT با پتانسیل بالا برای آینده و مینت‌هایی که هیچ ارزشی ندارند، بسیار دشوار است. با این حال، برخی از مینت‌های رایگان مانند Critterz که تنها چند ماه پس از ضرب کردن رایگان به قیمت کف 4 اتریوم (برای چند دقیقه) رسید، به طرز مضحکی سودآور بوده‌اند.


4. بازی برای کسب درآمد NFT

بازی‌های ویدیویی «Play-to-Earn» به کاربران برای انجام وظایف یا شکست دادن حریفان درون بازی، با ارز دیجیتال پاداش می‌دهند. این بازی‌های غیرمتمرکز معمولاً یک سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارند، زیرا برای شروع بازی، نیاز به خرید NFT دارند.

دریافت NFT رایگان

اگرچه ممکن است هزینه اولیه برای برخی از بازی‌ها زیاد باشد، اما امکان کسب NFT رایگان یا ارز دیجیتال می‌تواند آن را به یک سرمایه‌گذاری ارزشمند تبدیل کند. برخی از بهترین بازی‌های NFT عبارتند از Axie Infinity و The Sandbox. یکی دیگر از بازی‌های سودمند Sorare است که فوتبال فانتزی را با NFT و جوایز اتریوم ترکیب می‌کند.


5. NFT خود را بسازید

برخی از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) به شما این امکان را می‌دهند که NFT خود را با مینت آن بر روی یک بلاک‌چین ایجاد کنید. توجه به این نکته مهم است که اگرچه هر کسی می‌تواند یک NFT ایجاد کند، اما لزوماً این کار به آن ارزش نمی‌دهد!

دریافت NFT رایگان

ارزش داشتن یک NFT کاملاً ذهنی است، اگرچه برخی از مزایا اثبات مالکیت و مزایای جامعه است. NFT که ساخته‌اید فقط ارزشی را دارد که شخص دیگری حاضر است برای آن بپردازد. با خرید این دارایی‌ها در بلاک‌چین، یک دفتر کل تایید شده از تاریخچه تراکنش‌ها به دست می‌آورید و مالکیت و تاریخچه کلی را کاملا شفاف می‌کنید.

شما چه راه‌هایی برای دریافت NFT رایگان می‌شناسید؟ با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH