تصویر زنده از تبلت ردمی پد 5G در فضای اینترنت منتشر شد

بر اساس برخی شایعات، کمپانی شیائومی روی توسعه نخستین تبلت خود از برند ردمی کار می‌کند. نام رسمی این دستگاه هنوز مشخص نشده است. با این‌حال کارشناسان از آن تحت عنوان ردمی پد 5G یاد می‌کنند؛ چرا که این نام پیش‌تر در نظرسنجی MIUI 13 در چین طی ماه مه امسال رویت شده بود. بر اساس گزارشات، تبلت ردمی در اوایل ماه جاری میلادی توسط آژانس رگولاتوری 3C چین مورد تائید قرار گرفته است. همچنین تصویری زنده از این محصول احتمالی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

در رابطه با مشخصات ردمی پد 5G اطلاعات چندانی در دست نیست. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که این تبلت از یک شاسی فلزی همراه با دوربین پشتی منفرد بهره خواهد برد. ظاهرا این تبلت اسرارآمیز ردمی از شماره مدل 22081281AC استفاده کرده و در ماه مه امسال از سوی آژانس‌های صدور گواهینامه 3C و CMIIT مورد تائید قرار گرفته است.

گواهینامه CMIIT پشتیبانی دستگاه از اتصال 5G و وای‌فای 802.11ac را مورد تائید قرار داد؛ در حالی‌که فهرست 3C از احتمال عرضه این محصول به‌همراه یک شارژر 67 واتی حکایت داشت. هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه با شماره مدل 22081281AC در زمان عرضه به بازار از نام ردمی پد 5G استفاده خواهد کرد یا خیر.

بر اساس اعلام شیائومی، ردمی پد 5G احتمالا از تراشه نه‌چندان قدرتمند شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. با این‌حال کمپانی چینی احتمالا در آینده از یک مدل پرو نیز رونمایی خواهد کرد؛ دستگاهی که احتمالا از یک چیپست قدرتمند بهره خواهد برد. همچنین بر اساس برخی اطلاعات اخیرا به‌دست آمده، ردمی پد 5G به‌همراه نرم‌افزار MIUI Lite روانه بازار خواهد شد. این اینترفیس برای دستگاه‌های رده پایین کمپانی طراحی شده است.

تصویر زنده از ردمی پد 5G

گزارشات نشان می‌دهند که شیائومی روی توسعه 4 تبلت برای بازار چین کار می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها دستگاه با شماره مدل 22081281AC (و شناسه کوتاه شده L81A) تحت عنوان ردمی پد 5G معرفی خواهد شد. شماره مدل 3 دستگاه دیگر به اختصار برابر با L82، L81 و L83 است. این شماره مدل‌ها متعلق به سری پد شیائومی بوده و احتمالا تحت عنوان شیائومی پد 6، شیائومی پد 6 پرو و شیائومی پد 6 پرو 5G روانه بازار می‌شوند. یک گزارش اخیرا منتشر شده نشان داد که ردمی پد 5G احتمالا به‌زودی در هندوستان معرفی خواهد شد.

1 در مورد “تصویر زنده از تبلت ردمی پد 5G در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH