تصویر جدید از ساعت هوشمند آینده وان‌پلاس در فضای وب منتشر شد

پیش‌تر و در ماه مارس یک گزارش منتشر شده ادعا کرد که وان‌پلاس در تدارک عرضه یک اسمارت‌واچ با برند نورد و قیمت‌گذاری ارزان‌‌تر از 10 هزار روپیه (125 دلار/ 123 یورو) در بازار هندوستان است. اگرچه کمپانی چینی تاکنون از ارائه هرگونه توضیحات پیرامون اسمارت‌واچ وان‌پلاس نورد امتناع نموده است؛ اما تصاویر اسکرین‌شات لو رفته از اپلیکیشن N Health برای نورد واچ نشان‌دهنده طراحی ظاهری این گجت پوشیدنی هستند.

وان‌پلاس نورد واچ دارای طراحی مستطیلی با زوایای گرد شده و یک دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه است. نمایشگر این ساعت از نوع رنگی است؛ اما جزئیات مربوط به اندازه و رزولوشن آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. این تصاویر همچنین نشان‌دهنده 6 واچ فیس مختلف برای وان‌پلاس نورد واچ هستند. بعلاوه قسمت مربوط به اعمال تنظیمات سفارشی (Custom dial) نیز به معرض نمایش گذاشته شده است. کاربران با مراجعه به این قسمت واستفاده از تصاویر موجود روی دستگاه متصل به اسمارت‌واچ می‌توانند واچ فیس مخصوص ساعت خود را شخصی‌سازی نمایند.

یکی از تصاویر اسکرین‌شات، وجود قابلیت گام‌شمار روی ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد را تائید می‌کند؛ در حالی‌که وجود حالات ورزشی مختلف در فضاهای غیرمسقف شامل دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در فضای باز مورد تائید قرار گرفته است. بعلاوه منبع خبری ادعا می‌کند که وان‌پلاس نورد واچ مجهز به سنسور سنجش میزان اکسیژن محلول خون (SpO2)، نمایشگر ضربان قلب و ردیاب خواب خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که وان‌پلاس نورد واچ دقیقا چه زمانی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما منبع خبری مورد اشاره ادعا می‌کند که این اسمارت‌واچ به‌زودی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد.

وان‌پلاس واچ نخستین ساعت هوشمند برند چینی به‌شمار می‌رود

 

تصاویر اسکرین‌شات از اپلیکیشن N Health 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH