اکانت پرمیوم و پول بازی ترندهای بازار سرگرمی

بسیاری از سرویس ‌های خارجی برای کسب درآمد از برنامه، اپلیکیشن یا سایت خود، اقدام به ارائه امکانات مفیدی در قالب اکانت پرمیوم می‌کنند. این مدل درآمدزایی روشی محبوب بین ارائه دهندگان خدمات بازی و نرم افزار و کاربران نسخه پولی برنامه و سرویس ها است. در روشی مشابه، گیمرها نیز با خرید درون بازی و پول بازی، علاوه بر افزایش لذت و هیجان بازی، به همین روش درآمد سازندگان بازی را تامین می کنند.

این روزها اکانت پرمیوم و پول درون بازی، ترند بازار سرگرمی و آموزش در ایران هستند که با استقبال بسیار گرمی از سوی کاربران و بازیکنان مواجه شده اند. با خرید پول درون بازی می توانید، برای ساعت ها بازی کنید و لذت ببرید و با استفاده از اکانت های پرمیوم می توانید؛ در زمینه های آموزشی، موسیقی و ورزشی پیشرفت کنید. البته که به دلیل وجود تحریم ها در ایران، امکان استفاده از این دو گزینه به راحتی امکان پذیر نیست. اما سایت های ارائه دهنده این خدمات در ایران در دسترس هستند تا، بدون دردسر و بدون نیاز به راهکار های پرداختی چالش زا و دلاری این امکانات را در اختیار شما قرار دهند.

اکانت پرمیوم و پول درون بازی دو میانبر برای گیمرها و کاربران ایرانی

در ابتدا باید بگوییم، اکانت پریمیوم چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ چگونه می‌توان نسخه پولی اپلیکیشن ها را بدون دردسر تهیه کرد؟ محبوب‌ترین ارز های رایج بازی ‌ها کدام‌ اند؟ برای خرید پول بازی باید به چه صورت اقدام کرد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

اکانت پرمیوم چیست؟

اکانت های پرمیوم در واقع حساب ‌های کاربری با هزینه اشتراک های مختلف برای نرم ‌افزارهای گوناگون هستند که شما با پرداخت هزینه آن‌ ها امکان استفاده از بیشتر امکانات یا تمامی امکانات نرم‌افزار را پیدا می‌کنید. ممکن است یک نرم‌افزار دارای اکانت پرمیوم و نیز اکانت رایگان باشد که از نظر سطح دسترسی به امکانات نرم ‌افزار تفاوت دارند و یا ممکن است فقط اکانت پرمیوم داشته باشد. برخی از سرویس‌ ها مانند: نتفلیکس، اسپاتیفای، گرامرلی و تریدینگ ویو دارای تنوع اکانت اشتراکی هستند. به این معنی که هرکدام از این اکانت ‌ها امکانات خاصی دارند و در بازه‌ های قیمتی و زمانی متنوع هم ارائه می‌ شوند. مثلا کاربران اسپاتیفای از قابلیت ذخیره‌سازی نامحدود آهنگ‌ها بهره‌مند شده و قادر به ذخیره تمامی آهنگ‌ها و آلبوم‌های موردعلاقه خود خواهند بود.

تنوع مدت زمان اشتراک های پرمیوم

بهتر است بدانید، بیش از 80 درصد اکانت ‌های پرمیوم دائمی نیستند و باید اشتراک ها را در دوره زمانی های مختلف خریداری کنید. البته که در صورت تمایل می‌ توانید، به صورت هفتگی، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله هم اکانت پریمیوم دلخواه خود را تهیه کنید. معمولا هرچقدر مدت زمان اعتبار یک اکانت پریمیوم بیشتر شود، قیمت اشتراک ماهانه آن کاهش پیدا می‌کند و به صرفه تر است.

به ‌عنوان ‌مثال، اگر یک اکانت پرمیوم یک ماهه 12 دلار باشد، در نسخه یک ساله، ماهانه حدودا 9 دلار یا کمتر را پرداخت می‌کنید. برای مثال، برخلاف سرویس‌هایی مانند تریدینگ ویو، اسپاتیفای تنها یک نوع اکانت پرمیوم را با مدت اعتبارهای یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله ارائه می‌ دهد.

با خرید پول درون بازی سریعتر پیشرفت کنید.

طی سال ‌های اخیر، اکانت ‌های پرمیوم متنوع و پرکاربردی در زمینه ‌های فیلم و سریال، آموزشی، اپلیکیشن های ورزشی و… پا به دنیای تکنولوژی گذاشته ‌اند. برای مثال، اکانت پریمیوم یوتیوب، دولینگو، گرامرلی و اسکیل شر که از جمله اکانت ‌های آموزشی شناخته شده و محبوب در این زمینه هستند.

خرید پول بازی؛ روشی برای پیشرفت سریع‌تر

حتما شما نیز با عباراتی مثل خرید درون بازی (in-game purchase) یا  خرید دورن نرم افزار (in-app purchase) در مقابل بسیاری از اپلیکیشن ‌ها و بازی ‌های موبایلی مواجه شده ‌اید. متداول ترین خرید برای بازی ها، خرید پول بازی هست که با نام ها و عبارات متعدد در هر بازی شناخته می شود. بسیاری از برنامه‌ ها و بازی ها، دارای امکان پرداخت درون بازی یا برنامه‌ ای هستند. شما می‌توانید پول، سکه؛ گلد؛ سنگ؛ یوسی؛ دلار و… بازی موردنیاز خود را خریداری کنید. خرید پول درون بازی ارتباط مستقیمی با نوع بازی دارد. در بازی کلش آف کلنز چهار نوع منبع پرداخت وجود دارد که گلد؛ اکسیر؛ دارک اکسیر و جم از جمله آن‌ها هستند، که جم از بالاترین اهمیت برخوردار است. یا در بازی کالاف دیوتی، سی پی کالاف دیوتی همان پول مجازی رایج و اعتبار درون بازی Call of Duty به شمار می‌آید. شما با خرید سی پی می توانید کاراکتر خود را در بازی قوی ‌تر از قبل کنید، سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید و یا در رویدادهای گروهی درون بازی شرکت کنید.

با اکانت پرمیوم از سرویس‌های خارجی لذت ببرید.

گسترش استفاده از بازی‌ های موبایلی و استقبال گسترده گیمر های موبایلی از شیوه دریافت خدمات یا همان خرید درون بازی، نشان از موفقیت این مدل سرویس دهی در جامعه ی بزرگ گیمر ها دارد.

مشکلات خرید اکانت پرمیوم و پول بازی؛ درد مشترک کاربران ایرانی

به دلیل تحریم‌ های بین المللی و عدم امکان پرداخت دلاری توسط کاربران ایرانی، امکان خرید پول بازی یا اکانت پرمیوم با پرداخت ارزی و خرید مستقیم وجود ندارد. اکانت پرمیوم و خرید پول بازی، جهت استفاده بهینه تر و حرفه ای تر و البته نامحدودتر از امکاناتی است که در یک سرویس یا اپلیکیشن خاص تعبیه شده اند. به دلیل محدودیت ها و مشکلاتی که برای خرید مستقیم و استفاده از امکانات بیان شده وجود دارد، برخی از ارائه دهندگان خدمات، با تمرکز بر ارائه راهکارهای کم ریسک و با سرعت بالا در این زمینه به یاری کاربران ایرانی آمده اند.

فروشگاه اینترنتی آی‌گیم به عنوان یکی از ارائه دهندگان این خدمات، موانع خرید پول بازی و اکانت پرمیوم را برای شما هموار کرده و این خدمت را در سریع ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و کمترین کارمزد برای شما انجام می‌ دهد.

علاوه براین، شما می توانید در جشنواره تابستانه آی گیم، از تاریخ 3 الی 21 مردادماه 1401، با تخفیفات بیشتری خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

ایمیل: igameir1@gmail.com

آدرس: بلوار دکتر شریعتی، بن‌بست 1/9 ، ساختمان دیاموند، واحد 701

شماره تماس: 91005060-021

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH