وان‌پلاس 10RT با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

تا زمان رونمایی از اسمارت‌فون وان‌پلاس 10RT زمان چندانی باقی نمانده است و اکنون اخبار مربوط به یکی دیگر از دستگاه‌های پرچم‌دار آینده وان‌پلاس در فضای وب منتشر شده است. بر اساس اعلام یک گزارش جدید، پرچم‌دار آینده وان‌پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون همان وان‌پلاس 10RT باشد. گزارشات اخیر نشان می‌دهند که این هندست موفق به دریافت تائیدیه از اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) نیز شده است. فهرستی که برای نخستین بار توسط وبسایت MySmartPrice در پایگاه داده گیک‌بنچ شناسایی شده است؛ یک دستگاه وان‌پلاس با شماره مدل CPH2413 را نمایش می‌دهد. بر اساس شایعات این شماره مدل متعلق به اسمارت‌فون وان‌پلاس 10RT است. دستگاه مورد اشاره احتمالا مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 و 8 گیگابایت رم خواهد بود.

اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که پردازنده مورد استفاده توسط این اسمارت‌فون مجهز به 4 هسته پردازشی با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، 3 هسته پردازشی با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و 1 هسته بسیار قدرتمند با فرکانس 3.19 گیگاهرتز است. این پیکره‌بندی نشان می‌دهد که گجت مذکور از جدیدترین پلتفرم پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 بهره‌برداری خواهد کرد. پردازنده گرافیکی تعبیه شده در این تراشه نیز از نوع آدرنو 730 است.

این هندست در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 828 و 3414 را کسب کرده است. این موارد کلیه جزئیات قابل استخراج از فهرست گیک‌بنچ محسوب می‌شوند. البته بایستی توجه داشت که تعلق شماره مدل مذکور به وان‌پلاس 10RT هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است. در واقع این هندست حتی می‌تواند تحت عنوان وان‌پلاس 10T در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) معرفی شود.

وان‌پلاس 10T

وان‌پلاس 10RT احتمالا مجهز به یک نمایشگر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. پنل پشتی این هندست احتمالا از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. همچنین این اسمارت‌فون احتمالا از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان 150 وات پشتیبانی خواهد کرد؛ چرا که اکنون همگی می‌دانیم که وان‌پلاس به استفاده از فناوری شارژ سریع علاقه بسیار زیادی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH