با این روش شانس خود را برای کسب سود بیشتر در واردات از چین افزایش دهید!

هنگامی که برای واردات از چین تصمیم گرفتید لازم است تا تمام عوامل مهم آن را مد نظر قرار دهید. بازارهای چین، کالاهای متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌کنند بنابراین اگر قصد واردات کالا از چین را دارید بهتر است، به‌صورت عمده خریداری کنید. این باعث می‌شود تا شما بتوانید سود بیشتری از این راه کسب کنید. برای واردات از کشور چین باید چند مرحله را پشت سر بگذارید و این مراحل ممکن است پیچیدگی‌هایی داشته باشد.

البته به‌واسطه شرکت‌های بازرگانی می‌توان آسان‌تر این راه را دنبال کرد. یکی از این مراحل خرید کالا است. روش‌های مختلفی برای خرید کالا از چین وجود دارد که یکی از آنها سایت علی بابا است. اما روشی که شانس شما را برای کسب سود واردات افزایش می‌دهد، خرید از طریق شرکت بازرگانی است.

مراحل واردات از چین

واردات از چین مستلزم طی‌کردن مسیرهایی است که می‌تواند در تعیین سود و زیان تجارت نقش زیادی داشته باشد. هرگونه اشتباه در این مراحل ممکن است باعث ایجاد ضرر و زیان شود. بالعکس انجام صحیح آنها باعث کسب سود بیشتر نیز خواهد شد.

در این بخش ما مراحل و الزاماتی که برای واردات از کشور چین را باید در نظر بگیرید، بیان کرده‌ایم. شرکت بازرگانی وانیکس دارای بیش از 10 سال تجربه در زمینه واردات است و به افرادی که قصد تجارت با سایر کشورها مانند چین و امارات را دارند، کمک می‌کند تا سود خود را افزایش دهند.

برای واردات از چین با وانیکس کلیک کنید.

انتخاب محصول

واردات محصولاتی که مشتریان زیادی دارد می‌تواند سود تجارت را تضمین کند؛ بنابراین بسیار مهم است که کالای وارداتی تقاضای بالایی داشته باشد. متأسفانه اگر محصول اشتباهی را برای واردات انتخاب کنید، تمام پول شما به هدر خواهد رفت. یافتن محصول مناسب به‌راحتی امکان‌پذیر نیست.

برای این کار لازم است تا وقت گذاشته و دقت کافی کنید. صادرات و واردات برخی از کالاها ممنوع است. مثلاً در کشور ایران واردات کالاهایی که مخالف با موازین شرعی باشند یا موجب ضرر و زیان به تولیدات داخلی شوند، ممنوع است.

یافتن تأمین‌کننده

تأمین‌کننده نقش مهمی در موفقیت یک تجارت دارد. در واقع تأمین‌کننده مانند یک شریک تجاری برای شما است که می‌تواند باعث شکست یا سود بیشتر شما شود. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنجا یک تأمین‌کننده معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید.

مثلاً می‌توانید از طریق بازارهای عمده‌فروشی، نمایشگاه‌های تجاری، سایت‌های معتبر و موارد دیگر یک تأمین‌کننده خوب را پیدا کنید. علاوه بر این با واردات از طریق شرکت وانیکس امکان یافتن تأمین‌کنندگان معتبری که کالاهای ارزان و باکیفیت را عرضه می‌کنند، برای شما فراهم می‌شود.

 درخواست نمونه و ثبت سفارش

پس از انتخاب محصول و یافتن تأمین‌کننده لازم است تا نمونه را بررسی کنید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که بررسی نمونه محصول تأثیر مهمی در این فرایند دارد؛ بنابراین لازم است تا از تأمین‌کننده بخواهید برای شما نمونه‌ای از کالا را ارسال کند.

این ممکن است هزینه‌ای را در پی داشته باشد اما با توجه به تأثیر آن در سود تجارت بهتر است که این هزینه را پرداخت کنید. برخی از تأمین‌کنندگان عکس محصولات یا کاتالوگ آن را ارسال می‌کنند که در این صورت بهتر است از آنها بخواهید نمونه را به‌جای آن ارسال کنند. پس از بررسی نمونه با در نظر گرفتن شرایط و قوانین سفارش خود را ثبت کنید.

آماده‌شدن برای حمل‌ونقل

حمل‌ونقل کالاها از چین بر بسیاری از عوامل مانند هزینه و زمان تأثیرگذار است. برای حمل‌ونقل کالاهای لازم است تا اسناد مختلفی مانند فاکتورهای تجاری، لیست بسته‌بندی و صورت‌حساب را آماده کنید. قوانین زیادی برای حمل کالا از چین وجود دارد و بهتر است که از آنها اطلاع داشته باشید. برای حمل‌ونقل کالاها از چین به ایران چندین روش وجود دارد. روش هوایی، دریایی، زمینی و ریلی از انواع این روش‌ها هستند که هزینه و زمان ارسال آنها با هم متفاوت است.

ترخیص کالاها از گمرک

کالاها پس از ورود به کشور به گمرک منتقل می‌شوند. در گمرک کالاها مورد بررسی قرار گرفته و درصورتی‌که از روش‌های قانونی وارد نشده و الزامات واردات را برآورده نکرده باشند، مجوز ترخیص دریافت نخواهند کرد. طی‌کردن مسیر ترخیص زمان‌بر است. همچنین با توجه به تعرفه‌هایی که برای ترخیص کالاها گرفته می‌شود، هزینه واردات افزایش پیدا خواهد کرد. شرکت وانیکس با روش‌هایی کمک می‌کند تا کالاها طی زمان کوتاه و با صرف هزینه کمتر به دست واردکنندگان برسند.

2 مهم نکته برای حمل کالا از چین

حمل کالا از چین یکی از دغدغه‌های مهم بازرگانان است. بسیار مهم است که برای حمل کالاها از روش‌های استفاده شود که زمان و هزینه کمتری صرف می‌کنند. البته نکته مهم‌تر، عدم آسیب کالاها در حین حمل آنها است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

برای حمل کالا از چین با وانیکس کلیک کنید

از بسته‌بندی مناسب استفاده کنید

پس از انتخاب یک روش حمل مناسب لازم است تا اقدامات مربوط به بسته‎بندی کالاها انجام شود. این تصمیم شماست که برای داشتن یا نداشتن بسته‌بندی کالاها تصمیم بگیرید. با بسته‌بندی محموله‌ها از فشار و آسیب محافظت می‌شوند. این یک روش تبلیغاتی برای جلب بیشتر مشتری است. انواع گزینه‌ها برای بسته‌بندی کالاها وجود دارد که شامل بسته‌بندی کاربردی، مارک‌دار و استاندارد می‌شود.

مطمئن شوید که کالای شما بیمه شده است

بیمه باربری برای کالاهای شما بسیار مهم است. این باعث می‌شود تا امنیت کالاها در صورت آسیب و مفقود شدن تأمین شود. شرکت‌های مختلفی برای ارائه بیمه بارها وجود دارد. باید توجه داشته باشید که بیمه کردن کالاها به عهده صاحبان کالا است. بسته به انتخاب شما می‌توانید همه کالاها یا بخشی از آنها را بیمه کنید. بهتر است که بخش زیادی از کالا را بیمه کنید تا در صورت بروز حوادث کمتر متحمل ضرر شوید.

2 راه برای خرید کالا از چین

اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید و می‌خواهید با فروش کالاها سود خوبی به دست بیاورید، واردات از چین می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. بازارهای چین به دلیل عرضه بهترین محصولات با قیمت پایین معروف هستند، بنابراین برای تهیه محصولات مورد نیاز می‌توانید از بازارهای این کشور دیدن کنید. اگر بتوانید کالاها با قیمت کم و کیفیت مناسب را پیدا کنید، سود بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. چندین روش برای خرید از چین وجود دارد که در ادامه دو مورد از مهم‌ترین آنها را معرفی می‌کنیم.

خرید از علی بابا

اینترنت باعث شده تا بسیاری از فعالیت‌ها در کمترین زمان انجام شود. خرید از علی بابا فرصت خوبی برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند به‌صورت اینترنتی برای واردات از چین اقدام کنند. علی بابا یک سایت تجارت الکترونیک شناخته شده چینی است که می‌توانید هر محصول را با قیمت پایین از آنجا تهیه کنید. باید به این نکته توجه کنید که فروشندگان در این سایت MOQ بیشتری دارند.

برای خرید از علی بابا کلیک کنید

خرید از طریق شرکت بازرگانی وانیکس

گزینه دیگری برای واردات از چین است. خرید از سایت علی بابا برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارد. به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید شماره‌های داخلی را در این پلتفرم ثبت کنید بلکه باید از شماره دیگر کشورها استفاده کنید. همچنین ممکن است تأمین‌کنندگان به تعهدات خود عمل ‌نکرده و سرمایه شما به هدر رود. شرکت بازرگانی وانیکس امکان خرید آسان از این کشور را فراهم می‌کنند. با خرید از چین در این روش سود بیشتری را به دست آورده و ریسک واردات به صفر می‌رسد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH