تصاویر باکیفیت از سری گلکسی واچ 5 سامسونگ در فضای وب منتشر شد

در جریان آخرین تحولات پیرامون گجت‌های گلکسی آینده سامسونگ، رندرهایی باکیفیت از سری گلکسی واچ 5 در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر توسط یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس و با همکاری وبسایت 91Mobiles منتشر شده‌اند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مدل‌های آینده سری گلکسی واچ ضمن برگزاری رویداد آتی Galaxy Unpacked در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

تصاویر لو رفته نگرشی بهتر از اسمارت‌واچ‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با بررسی دقیق‌تر از سمت چپ به راست، 2 مدل نخست به‌ترتیب از شماره مدل‌های SM-R920 و SM-R925F استفاده می‌کنند. این 2 شناسه متعلق به گلکسی واچ 5 پرو است. هر 2 مدل از اندازه 45 میلی‌متری و بندهای اسپرت برخوردار هستند.

3 مدل بعدی در این سطر احتمالا ورژن معمولی گلکسی واچ 5 با شماره مدل‌های SM-R905F، SM-R900 و SM-R910 هستند. این مدل‌ها در 2 اندازه 40 و 44 میلی‌متری قابل دسترس خواهند بود. مدل‌های معمولی گلکسی واچ 5 مجهز به بندهای سیلیکونی و مکانیسم سگکی هستند. با توجه به محتوای تصاویر به‌نظر می‌رسد که گلکسی واچ 5 پرو مجهز به حواشی بزرگی بوده و ضخامت آن در مقایسه با مدل استاندارد بیش‌تر است (پدیده‌ای که احتمالا از اندازه بزرگ‌تر باتری در مدل پرو ناشی می‌شود).

تمامی 5 اسمارت‌واچ یعنی گلکسی واچ 5 پرو و گلکسی واچ 5 مجهز به 2 دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه و یک حفره کوچک (احتمالا متعلق به میکروفون) هستند. بعلاوه سری گلکسی واچ 5 از قابلیت مقاومت در برابر آب‌خوردگی تا عمق حداکثر 5 متری برخوردار خواهد بود.

سری گلکسی واچ 5 به‌همراه تراشه GPS داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. یکی از مدل‌های گلکسی واچ 5 پرو با شناسه SM-R925F و مدل استاندارد گلکسی واچ 5 با شناسه SM-R905F از قابلیت اتصال به شبکه LTE پشتیبانی خواهند کرد. گلکسی واچ 5 پرو در مدل‌های رنگی مشکی و قهوه‌ای به معرض نمایش گذاشته شده است؛ در حالی‌که ورژن معمولی احتمالا با مدل‌های رنگی رزگلد، بنفش (Lavender) و مشکی قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH