همایش فرصت‌های سرمایه گذاری حوزه فناوری تسکو در استان گیلان

اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه‌فناوری چهارشنبه پنجم مرداد ماه با مشارکت شرکت توسن سیستم شرق (تسکو) و اتحادیه الکترونیک فناوران و همکاری پژوهش فناوری استان گیلان در شهر رشت برگزار گردید.

در ابتدای مراسم جناب آقای جمال جعفری مدیرعامل شرکت توسن سیستم شرق ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های تسکو در حوزه های گوناگون فناوری به بیان تاریخچه این شرکت دانش بنیان ایرانی و اهداف کلان سازمان در راستای تقویت تولید ملی پرداختند.

در ادامه آقای مهندس فرح بخش به عنوان نماینده اتحادیه الکترونیک و فناوران  ضمن تبیین فعالیتهای اتحادیه  و زمینه های همکاری با برند تسکو، به بیان گزارشی در زمینه دستاوردهای اتحادیه پرداختند.

همچنین جناب آقای دکتر سمیعی به  عنوان  مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان فعالیت های صندوق را تشریح و زمینه های همکاری فناورانه را تببین نمودند و در ادامه آقای مهندس توکلی مدیرکل پست استان گیلان نیز به بیان دیدگاه خود در زمینه فرصت های همکاری حوزه فناوری اطلاعات پرداختند.

در ادامه این همایش تفاهم نامه همکاری بین جناب آقای جمال جعفری به نمایندگی از شرکت تسکو و جناب آقای دکتر سمیعی به نمایندگی از صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در جهت  توسعه همکاری های فی مابین  و در راستای حمایت از تولید ملی و دانش بنیان در حوزه فناوری امضا گرد

همچنین از 5 استارتاپ برگزیده فناوری که توسط اتحادیه ارزیابی و منتخب گردیده بودند توسط شرکت تسکو با اهدای جوایزی قدردانی گردید.

در ادامه مدیران فروش مجموعه تسکو  به تشریح سبد محصولات گوناگون شرکت در حوزه بازی، صوتی و تصویری، لوازم جانبی موبایل و کامپیوترپرداختند و میهمانان همایش که از فعالان صنف فناوری اطلاعات استان گیلان بودند، از نمایشگاه محصولات متنوع تسکو بازدید نمودند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر  اطلاع از از سبد متنوع محصولات شرکت تسکو و شیوه همکاری و یا خرید از محصولات این شرکت می توانند به آدرس وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.tsco.ir  مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH