مدیر عامل تسکو: ما هیچ تسهیلاتی از دولت دریافت نکرده‌ایم!

روز گذشته نشست خبری تسکو گیم با حضور جمال جعفری به عنوان مدیرعامل تسکو، معاون جدید بخش تسکو گیم آقای سعید حسینی، سایر مدیران بالارده و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست که بیشتر حول معرفی آقای حسینی و بخش تسکو گیم بود به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده شد.

برنامه جدید تسکو برای بخش گیم یا همان تسکو گیم، جدا کردن این دو برند است. در واقع از این به بعد قرار است که ما تسکو گیم را به صورت مستقل از تسکو ببینیم و فضای کاری، برنامه‌ها، ایده‌ها و به صورت کلی همه چیز این دو متفاوت خواهد شد. همچون دو برادری که شانه به شانه پیش می‌روند اما در دو دنیای متفاوت.

در ابتدای نشست، جعفری از دستاوردها و مشکلات عجیب و غریبی که سر راه تسکو بوده صحبت کرد. جمالی در رابطه با تولید در داخل ایران گفت:

تولید داخلی سود خاصی برای ما ندارد. کارخانه ما در چین نسبت به 4 سال گذشته از نصف کمتر شده و ما سعی کردیم که همه تولیدات را در داخل کشور انجام دهیم. در حال حاضر 460 نیرو ایرانی در کارخانه‌های ما مشغول به کار هستند. ما دخالتی در سیاست‌های کشور نداریم و مثلا نمی‌توانیم جلوی واردات کالاهای خاصی را بگیریم. هیچکدام از کالاهای تولیدی ما واردات‌شان ممنوع نیست و در کل هیچ تسهیلاتی از دولت نگرفته‌ایم. تمام تلاش ما این است که مشتری به دلیل کیفیت خوب از تسکو خرید کند و نه به خاطر صرفا خرید یک کالای ایرانی! در حال حاضر ۸۵ درصد مشتری‌ها از ما رضایت دارند.

در ادامه سعید حسینی صحبت‌های جالبی را در رابطه با تسکو گیم مطرح کرد. حسینی پیش از قبول این سمت، مدتی را مشغول تست کالاهای تسکو بوده و آن‌ها را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده تا از کیفیت‌شان مطلع شود. حسینی در این باره گفت:

کیفیت محصولات تسکو بسیار بالاست. شخصا اعتقادم این است که جنس خوب اصلا نیازی به گارانتی ندارد چون اصلا خراب نمی‌شود. با این حال ما سعی داریم تا روند متفاوتی در رابطه با گارانتی محصولات داشته باشیم. در حال حاضر نیز در ۱۳ استان کشور خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم که در نوع خودش بی‌نظیر است. برخی محصولات ما کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارند و مثلا اگر گیمر به واسطه شرایط بازی عصبانی شود و محکم روی کیبورد بزند، اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. ما تا این حد روی محصولات گیمینگ خود کار می‌کنیم.

حسینی در رابطه با وضعیت فعلی و برنامه آینده تسکو گیم گفت:

در حال حاضر ۱۰ تا ۱۱ درصد از بازار گیم کشور در اختیار ماست. ما در زمینه ماوس و کیبورد پیشران هستیم. برنامه ما حمایت از گیمر ایرانی است که تعدادشان کم هم نیست. مثلا با نگه داشتن قیمت در پایین‌ترین شرایط و تولید کالای باکیفیت، دست گیمر را برای خرید یک سیستم مدرن‌تر باز می‌گذاریم تا بتواند هزینه‌ها را به سمت قطعات مهم سخت‌افزاری ببرد. در آینده نیز برنامه‌های جدیدی برای تولید محصولات گیمینگ بیشتر داریم و این محصولات از دسته‌های پایین‌رده تا پرچمدار را شامل می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH