عملکرد وزارت ارتباطات چنگی به دل نمی‌زند؛ افزایش نارضایتی مجلسی‌ها از وزارت ارتباطات

الهویردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و خاروانا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات گفت: عملکرد وزارت ارتباطات تا الان چنگی به دل نزده است.

در حالی که چندی پیش تعدادی از نماینده‌های مجلس برای اولین بار موضوع استیضاح وزیر ارتباطات را مطرح کرده بودند، به تازگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات اعلام کرد که عملکرد این وزارت خانه چنگی به دل نمی‌زند.

الهویردی دهقانی در همین خصوص گفت: واقعیت آن است که عملکرد وزارت ارتباطات تاکنون چنگی به دل نزده است، مطالبات مردم و مسئولین از وزارت ارتباطات بسیار است و امیدواریم این وزارتخانه بتواند مطالبات را محقق کند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا پیرامون اختلالات اینترنت و کیفیت نامطلوب آن گفت: تمام فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، صنعتی و ارتباطی بر روی اینترنت و فضای سایبری رفته و نیازمند زیرساخت مناسب است. متاسفانه زیرساخت امروز کشور با حجم کاری نیاز کاربران برابری ندارد و طی جلساتی که داشتیم در تلاش هستیم تا این موارد رفع شود.

وی اضافه کرد: حدود سه ماه پیش گزارشاتی از عملکرد این وزارتخانه داشتیم و پیگیر عملکرد آن هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص قیمت فعلی اینترنت تاکید کرد: اینترنت در ایران ارزان‌تر از همه‌جای دنیا است و وزارت ارتباطات حق دارد تا اینترنت را گران کند. این افزایش تعرفه باید برای توسعه زیرساخت و تامین منابع انجام شود. همچنین برای مصارف عادی قیمت حداقلی را در نظر گرفتند، اما افرادی که فعالیت حرفه‌ای در فضای مجازی دارند، حساب شان با مردم عادی متفاوت است و باید هزینه‌های بالاتری متناسب با فعالیت حرفه‌ای خود پرداخت کنند.

1 در مورد “عملکرد وزارت ارتباطات چنگی به دل نمی‌زند؛ افزایش نارضایتی مجلسی‌ها از وزارت ارتباطات”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH