معنی نام ایسوس چیست؟

در این مقاله به توضیح دلیل انتخاب و معنی نام ایسوس توسط این شرکت می‌پردازیم.

ایسوس یکی از شرکت‌هایی است که تاریخچه بلند مدتی دارد و توانسته بر خلاف بسیاری از رقیبان خود، موفقیت‌های خود را در طول سال‌ها حفظ کند و نام خود را به عنوان بهترین شرکت در بسیاری از دسته محصولات مختلف ثبت کند.

پیش‌تر ما مقالاتی در مورد معنی نام سامسونگ و معنی نام شیائومی نیز نوشتیم، اما معنی نام ایسوس چیست؟ معنی نام Asus چیست؟ با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تاریخچه ایسوس

صنعت فناوری اطلاعات تایوان در چند دهه گذشته به شدت رشد کرده است و اکنون یک نیروی غالب در بازار جهانی است. ایسوس مدت‌ها پیش در این رشد حضور داشته است و در حالی که این شرکت، مسیر خود را به عنوان یک تولیدکننده ساده مادربرد با تعداد کمی کارمند آغاز کرد، اکنون با بیش از 12500 کارمند در سراسر جهان، شرکت فناوری پیشرو در تایوان است. ایسوس تقریباً در هر زمینه‌ای از فناوری اطلاعات محصولات تولید می‌کند، از جمله قطعات رایانه شخصی، لوازم جانبی، نوت بوک‌ها، تبلت‌ها، سرورها و گوشی‌های هوشمند.

محصولات ایسوس

نوآری و خلاقیت، رویکرد اصلی این شرکت است و این رویکرد رویایی، دلیلی است که ایسوس می‌تواند نوآوری و طراحی با کیفیت را برای همه به ارمغان بی‌آورد. محصولات ایسوس در سال 2012 برنده 4168 جایزه و تقدیرنامه بین‌المللی شدند که این یعنی بیش از 11 جایزه در روز! ایسوس به طور مداوم رشد قابل توجهی را در هر سال از نظر فروش واحدهای نوت بوک نیز به دست آورده است و سال 2011 را با درآمدی بالغ بر 11.9 میلیارد دلار به پایان رساند.

معنی نام ایسوس

نام Asus در اصل از اسم Pegasus گرفته شده که یک موجود افسانه‌ای یونان باستان است. این موجود افسانه‌ای یک اسب است که دو بال بلند دارد. Pegasus در افسانه‌های یونان، نماد علم و دانش را به خود اختصاص داده است. نام ایسوس پاکی، قدرت و روح ماجراجوی این موجود را بر دوش می‌کشد. ایسوس با هر محصول جدیدی که عرضه می‌کند به افق‌های جدیدی اوج می‌گیرد.

معنی نام ایسوس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH