تصویر زنده شیائومی 12T پرو از وجود دوربین 200 مگاپیکسلی حکایت دارد

به تدریج تصویر واضحی از شیائومی 12T پرو در حال شکل‌گیری است. بر اساس شنیده‌ها این هندست ورژن ری‌برند شده ردمی K50 اولترا با چندین مورد تغییرات به‌شمار می‌رود. بر اساس یک گزارش اخیرا منتشر شده قرار بود این هندست در روز 15 آگوست (24 مرداد ماه) برای بازارهای جهانی معرفی شود؛ اما تا این لحظه پیرامون رونمایی از گجت مذکور جزئیات بیش‌تری ارائه نشده است.

در حالی‌که اکنون همگان منتظر انتشار جزئیات بیش‌تر هستند؛ نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری زنده از شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشته است. این تصویر، فرضیه به‌کارگیری دوربین 200 مگاپیکسلی را مورد تائید قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصویر زیر قابل رویت است؛ ماژول دوربین شیائومی 12T پرو از الگوی طراحی مشابه با شیائومی 12 پرو برخوردار است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که حسگر دوربین اصلی از اندازه نسبتا بزرگ‌تری برخوردار است.

عبارت “200MP” با حروف درشت بر روی ماژول دوربین حک شده است؛ پدیده‌ای که به‌کارگیری سنسور دوربین غول‌پیکر 200 مگاپیکسلی در شیائومی 12T پرو را مورد تائید قرار می‌دهد. شیائومی 12T پرو نخستین اسمارت‌فون کمپانی چینی است که از این حسگر بهره خواهد برد. با این‌حال شیائومی نخستین تولیدکننده‌ای نیست که در یکی از اسمارت‌فون‌های خود از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ چرا که این افتخار پیش‌تر نصیب موتورولا شده است.

سنسور 200 مگاپیکسلی مورد استفاده در شیائومی 12T پرو احتمالا از نوع ISOCELL HP1 ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود. این سنسور نخستین نمونه 200 مگاپیکسلی تولید شده توسط کمپانی کره‌ای قلمداد می‌شود. ISOCELL HP1 سنسوری با اندازه 1/1.22 اینچی بوده و اندازه هر پیکسل منفرد در آن برابر با 0.64 میکرون است. این حسگر به لطف استفاده از تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی قادر به ثبت تصاویر 50 مگاپیکسلی خواهد بود. حتی این دوربین در شرایط نوری ضعیف‌ نیز می‌تواند تصاویری با رزولوشن 12.5 مگاپیکسلی را ثبت نماید.

سنسور اصلی دوربین احتمالا در کنار لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی فعالیت خواهد کرد. بعلاوه شیائومی 12T پرو احتمالا از یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتزی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره خواهد برد. بر اساس شنیده‌ها توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌همراه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تامین خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی برای این هندست از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH