سیستم مورد نیاز برای بازی Cuphead

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Cuphead روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Cuphead یک بازی ویدیویی Run and Gun است که توسط استودیوی MDHR ساخته و منتشر شده است. این بازی به درباره شخصیت Cuphead است که در معامله‌ای با شیطان پس از باختن یک بازی در کازینو Devil، برای نجات روح خود در حال فرار است.

در بازی، حداکثر دو بازیکن Cuphead و یا برادرش Mugman را کنترل می‌کنند تا در چندین مرحله بازی و با باس‌فایت‌ها مبارزه کنند(در بسته‌های الحاقی این بازی یک شخصیت قابل بازی سوم نیز اضافه شده است). بازی ساختار روایی سفت و سختی ندارد. با پیشرفت بازی، قهرمان داستان قدرت و توانایی‌های بیشتری به دست می‌آورد و در نهایت خود شیطان را به چالش می‌کشند. با این حال، بازیکنان فقط می‌توانند تعداد محدودی از این توانایی‌ها را در یک زمان معین همراه داشته باشند.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز Forza Horizon 5 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V را مطالعه کنید.
سازندگان بازی، برادران چاد و جرد مولدنهاور، از سبک عصر طلایی انیمیشن آمریکایی و ویژگی‌های سوررئالیستی آثار استودیوی انیمیشن والت دیزنی، استودیو فلیشر، بخش کارتون برادران وارنر، استودیو کارتون MGM و والتر لانتز الهام گرفتند. این بازی که یادآور زیبایی‌شناسی دهه 30 و عصر جاز است، به‌خاطر انیمیشن و موسیقی متن آن مورد توجه قرار گرفته است.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Assassin’s Creed: Valhalla را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Fall Guys را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Destiny 2 را مطالعه کنید.
برای کسانی که ترجیح می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.
سیستم مورد نیاز Cuphead

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Cuphead

پردازنده (CPU)
Intel Core2 Duo E8400, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000
پردازنده گرافیکی (GPU)
Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB
حافظه رم (RAM)
2GB
فضای مورد نیاز
20GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7 64-bit 
برای مشاهده مقالات سیستم مورد نیاز دیگر بازی‌ها به این صفحه بروید. شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Cuphead روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH