سامسونگ گلکسی A04 با نمایشگر 6.5 اینچی و دوربین 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

سامسونگ در ماه نوامبر سال گذشته از اسمارت‌فون گلکسی A03 رونمایی کرد و اکنون پس از گذشت مدت 9 ماه، غول کره‌ای به‌صورت بی‌سروصدا مدل جانشین آن یعنی گلکسی A04 را معرفی کرده است. سامسونگ گلکسی A04 از ظاهری شبیه به مدل نسل قبلی خود برخوردار است. این هندست مجهز به یک نمایشگر Infinity-V بوده و از 2 حسگر دوربین روی پنل پشتی خود بهره می‌گیرد. در کنار این 2 دوربین یک فلاش LED نیز تعبیه شده است.

با این‌حال دوربین‌های پشتی گوشی برخلاف گلکسی A03 درون یک ماژول جزیره‌ای شکل قرار نگرفته‌اند. همچنین فلاش LED در عوض قرارگیری کنار دوربین اول در حد فاصل میان 2 سنسور مستقر شده است. نمایشگر این اسمارت‌فون دارای طول قطر 6.5 اینچ بوده و از رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار است. گلکسی A04 همانند گلکسی A03 با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود. با این‌حال رزولوشن پیکسلی دوربین اصلی هندست ارتقاء یافته و از 48 به 50 مگاپیکسل رسیده است.

توان پردازشی سامسونگ گلکسی A04 از طریق یک پردازنده 8 هسته‌ای ناشناخته تامین می‌شود. همچنین از جنبه نرم‌افزاری شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 هستیم. این هندست با 3 ظرفیت مختلف رم (4، 6 یا 8 گیگابایت) و 3 ظرفیت متفاوت برای حافظه داخلی (32، 64 و 128 گیگابایت) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همچنین به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی تا سقف 1 ترابایت نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

گلکسی A04 یک اسمارت‌فون 4G به‌شمار رفته و از اتصال بلوتوث 5.0 و وای‌فای 802.11a/b/g/n/ac با فرکانس 2.4 و 5.0 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این هندست با 4 مدل رنگی مختلف عرضه شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ نامشخص دریافت می‌کند.

سامسونگ گلکسی A04 در مدل‌های رنگی مختلف

در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه سامسونگ گلکسی A04 در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیش‌تری در این زمینه منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH