تیم کوک: کمک به ارتقاء سلامت کاربران بزرگ‌ترین دستاورد اپل محسوب می‌شود

بی‌تردید آی‌فون یکی از محصولات نمادین شرکت اپل محسوب می‌شود؛ اما چیزی نیست که غول کوپرتینویی بتواند به آن افتخار کند. تیم کوک؛ مدیرعامل اپل اخیرا اعلام کرد که ظهور و توسعه ویژگی‌هایی برای بهبود سلامت کاربران، بزرگ‌ترین دستاورد کمپانی آمریکایی به‌شمار می‌رود.

آقای کوک طی اظهاراتی خاطرنشان کرد: “ما روند توسعه امکانات مرتبط با حفظ سلامت کاربران را آغاز نموده‌ایم. بنابراین روی اپل واچ 3 حلقه وجود داشت. در ادامه دستگاه سنجش ضربان قلب روی این محصول نصب شد و عملکرد آن به تدریج توسعه و بهبود یافت. سپس قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) روی اپل واچ پیاده‌سازی شد. من تصور می‌کنم که چنان‌چه روزی به گذشته نگاه کنیم و از خود بپرسیم که بزرگ‌ترین کمک اپل به بشریت چه بوده است؛ در پاسخ بایستی به مقوله سلامت اشاره کنیم.”

به گفته تیم کوک، اپل طی مدت چند سال گذشته به تکامل این رویکرد ادامه داده است. بر اساس اعلام منابع آگاه، اپل به‌دنبال افزودن سنسور سنجش دمای بدن به مدل آینده اسمارت‌واچ‌های خود است. همچنین این برند احتمالا در صدد عرضه نسخه خاصی از اپل واچ جهت استفاده ورزشکاران است. پیش‌تر شرکت هواوی نیز در اقدامی مشابه، ساعت هوشمند Watch GT Runner را برای دوندگان روانه بازار کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH