سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 778G رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو در اواسط ماه آگوست موفق به دریافت گواهینامه از چندین آژانس رگولاتوری مختلف در سراسر جهان شد. این پدیده از عرضه قریب‌الوقوع تبلت مقاوم سامسونگ حکایت داشت و امروز غول کره‌ای بالاخره از این محصول رونمایی کرد.

بی‌تردید استقامت بالا اصلی‌ترین نقطه قوت برای فروش گلکسی تب اکتیو 4 پرو محسوب می‌شود. این تبلت به‌همراه یک نمایشگر 10.1 اینچی لمسی با فناوری TFT LCD، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1920×1200 پیکسل) و پوشش محافظ گوریلا گلس 5 روانه بازار می‌شود. توان پردازشی این گجت از طریق یک تراشه 6 نانومتری مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای تامین خواهد شد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر رویت شده در پایگاه Google Play Console اکنون می‌دانیم که این تراشه از نوع اسنپ‌دراگون 778G است.

گلکسی تب اکتیو 4 پرو با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری 7600 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض، امکان استفاده بدون باتری از طریق اتصال مستقیم به جریان برق حتی در محیط‌هایی با دمای بالا و قلم S Pen سایر ویژگی‌های تبلت مقاوم جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

اتصال 5G، LTE، وای‌فای 6، تراشه NFC، بلوتوث 5.2 و GPS امکانات ارتباطی گلکسی تب اکتیو 4 پرو محسوب می‌شوند. عملکرد هیبریدی 2 سیم‌کارت بنا بر برخی دلایل خاص تنها در منطقه آمریکای شمالی قابل دسترس بوده و حسگر اثرانگشت نیز با دکمه هوم ادغام شده است. این تبلت 674 گرم وزن داشته و ضخامت آن برابر با 10.2 میلی‌متر است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI سامسونگ هستیم.

تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو 

گلکسی تب اکتیو 4 پرو و قلم S Pen آن دارای گواهی حفاظتی IP68 هستند. این موضوع مقاومت دستگاه و قلم استایلوس آن در برابر نفوذ گردوغبار، خاک و شن را تضمین نموده و امکان استفاده از تبلت در عمق 1.5 متری آب شیرین برای مدت حداکثر 30 دقیقه را فراهم می‌کند.

همچنین این تبلت موفق به دریافت گواهینامه نظامی MIL-STD-810H شده و در برابر سقوط از ارتفاع، رطوبت، غوطه‌ور شدن در آب، اسپری نمک، نفوذ گردوغبار، لرزش و ریزش مایعات از ارتفاع 1 متری (بدون کیس محافظ) یا 1.2 متری (در صورت استفاده از کیس محافظ ارائه شده درون جعبه محصول) مقاومت خواهد کرد.

بر اساس اعلام سامسونگ، گلکسی تب اکتیو 4 پرو از ماه سپتامبر در بخش‌هایی از قاره اروپا قابل دسترس خواهد بود. در ادامه و در اواخر سال 2022 این تبلت در بازارهای آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH