تصاویر CAD اپل واچ پرو نشان‌دهنده اندازه بزرگ این اسمارت‌واچ هستند

فردا شرکت اپل از رویداد بزرگی موسوم به Far Out میزبانی نموده و در جریان این مراسم از چندین محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. البته این رویداد با محوریت معرفی سری آی‌فون 14 برگزار خواهد شد؛ اما غول کوپرتینویی در کنار معرفی هندست‌های جدید خود احتمالا از مدل‌های جدید آی‌پد، ایرپادز پرو 2 و مک پرو نیز رونمایی خواهد کرد (اگرچه در این خصوص شک و تردیدهایی وجود دارد).

در این میان دلایل متعددی وجود دارند تا تصور کنیم اپل واچ سری 8 نیز طی رویداد روز 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. چنین اقدامی از سوی اپل ابدا مایه تعجب نخواهد بود؛ اما موضوع این است که کمپانی آمریکایی قصد دارد تا اسمارت‌واچ رده بالاتر نیز رونمایی کند؛ گجتی که احتمالا اپل واچ پرو نامگذاری خواهد شد. اکنون مارک گورمن؛ خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ نخستین رندرهای CAD اختصاصی از اپل واچ پرو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

تصاویر CAD اپل واچ پرو

با بررسی رندرهای CAD اپل واچ پرو می‌توان دریافت که این محصول مجهز به نمایشگر بزرگی خواهد بود. این موضوع با اطلاعات پیش‌تر لو رفته نیز هماهنگی دارد. در صورت تحقق این فرضیه، اپل واچ پرو به بزرگ‌ترین ساعت هوشمند تاریخ اپل از جنبه اندازه نمایشگر تبدیل خواهد شد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته به‌نظر می‌رسد که اپل واچ پرو در اندازه 49 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد. همچنین تصاویر CAD نشان می‌دهند که اپل واچ پرو علاوه بر به‌کارگیری نمایشگری بزرگ دارای حواشی بسیار باریک خواهد بود.

تاج دیجیتالی، میکروفون و دکمه مخصوص مولتی تسکینگ در سمت راست بدنه اسمارت‌واچ قرار دارند. با این‌حال این موضوع بدان معنا نیست که اپل واچ سری 8 نیز از الگوی طراحی مشابهی بهره خواهد برد. حفره اسپیکر و یک دکمه دیگر نیز در لبه سمت چپ بدنه ساعت قرار دارند. با این‌حال عملکرد این دکمه اضافی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به هرحال نمایشگر بزرگ کلیدی‌ترین نقطه قوت فروش برای اپل واچ پرو به‌شمار خواهد رفت. این پنل قادر به نمایش جزئیات بیش‌تری در رابطه با وضعیت تناسب اندام و ردیابی سلامت کاربران خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گجت به‌همراه واچ فیس‌های جدیدی روانه بازار شود. وجود نمایشگر بزرگ‌تر مستلزم استفاده از باتری بزرگ‌تر است؛ بنابراین اپل واچ پرو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

نهایتا مدل رده بالاتر اپل واچ با قیمت‌گذاری گران‌تر از اپل واچ سری 8 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بر اساس پبش‌بینی وبسایت 91mobiles این گجت پوشیدنی با قیمت‌گذاری 900 الی 1000 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH