سیستم‌عامل‌های iOS 16 و watchOS 9 اپل در روز 21 شهریور ماه منتشر خواهند شد

شب گذشته شرکت اپل ضمن معرفی مجموعه‌ای از محصولات جدید به زمان انتشار به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل برای آی‌فون‌‌ها و اسمارت‌واچ‌های خود اشاره کرد. این آپدیت‌ها مطابق روال معمول در روز دوشنبه منتشر خواهند شد و این‌بار اپل روز 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) را برای معرفی ورژن جدید iOS و watchOS در نظر گرفته است.

در این روز سیستم‌عامل iOS 16 برای مدل‌های مختلف آی‌فون‌ و سیستم‌عامل watchOS 9 نیز برای مدل‌های گوناگون اپل واچ (از اپل واچ سری 4 به بعد) منتشر خواهد شد. کاربران به منظور دریافت جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری watchOS بایستی از یک گوشی آی‌فون‌ با سیستم‌عامل iOS 16 استفاده کنند.

پلتفرم‌های iOS 16 و watchOS 9 همزمان با معرفی سیستم‌عامل iPadOS 16 و ضمن برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان اپل طی ماه ژوئن رونمایی شدند. با این‌حال نسخه تبلت سیستم‌عامل موبایلی اپل در روز دوشنبه آینده منتشر نخواهد شد؛ چرا که کمپانی برای اصلاح عملکرد ویژگی جدید مولتی تسکینگ موسوم به Stage Manager هنوز نیازمند فرصت بیش‌تری است.

به‌نظر می‌رسد که اپل از انتشار iPadOS 16 صرفنظر نموده ونسخه جدید سیستم‌عامل تبلتی این شرکت موسوم به iPadOS 16.1 طی ماه اکتبر و همزمان با عرضه iOS 16.1 منتشر خواهد شد.

watchOS 9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH