آنر X40 با نمایشگر اولد خمیده و دوربین پشتی دوگانه در راه است

سری آنر X40 در روز 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) معرفی خواهد شد و امروز کمپانی جزئیات مهمی را پیرامون یکی از هندست‌های این خانواده منتشر کرد. بر این اساس روز پنج‌شنبه هفته آینده شاهد رونمایی از آنر X40 با پنل اولد 10 بیتی و لبه‌های خمیده خواهیم بود؛ پدیده‌ای که در تاریخ 9 ساله سری آنر X بی‌سابقه خواهد بود.

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ درگاه مادون‌قرمز و میکروفون مخصوص حذف نویز در کنار یکدیگر و روی لبه فوقانی بدنه گوشی تعبیه شده‌اند؛ چرا که آنر این اسمارت‌فون را به‌عنوان یکی از دستگاه‌های اصلی اکوسیستم چند پلتفرمی خود روانه بازار خواهد کرد. طراحی پنل پشتی دستگاه نیز چندان مایه تعجب نیست؛ چرا که آنر به الگوی جزیره‌ای دایروی‌شکل ماژول دوربین در هندست‌های آنر X9 و آنر X30 کماکان پایبند است.

موضوع سوال‌برانگیز اینکه ماژول دایروی‌شکل در قسمت پشتی گوشی تنها از 2 لنز دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. تمامی این مولفه‌ها در حلقه خارجی ماژول قرار دارند. همچنین در فضای خالی مرکز حلقه نیز عبارت “Matrix AI Camera” حک شده است. با این‌حال نکته مهم‌تر اینکه پیکره‌بندی دوربین دوگانه از نقطه نظر زیبایی‌شناسی دارای ظاهری عجیب و غریب است.

با بررسی سیستم دوربین دوگانه در اسمارت‌فون‌های آنر 6X و آنر 7X متوجه خواهیم شد که دوربین‌های اصلی و عمق‌سنج دقیقا در کنار یکدیگر قرار دارند. اما در مدل امروزی، سنسورهای دوربین به طرفین ماژول منتقل شده و این تغییر در سبک طراحی موجب اعمال اصلاحاتی در معماری داخلی هندست خواهد شد.

پوستر آنر X40

پیکره‌بندی دوربین دوگانه در اسمارت‌فون‌های آنر 6X، آنر 7X و آنر 8X

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH