سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در تست خمش ناامیدکننده ظاهر شد

یک وبلاگ‌نویس مشهور با نام مستعار JerryRigEverything اخیرا تست‌های اختصاصی سنجش دوام را روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 سامسونگ اجرا کرد. اکنون نوبت به گلکسی زد فلیپ 4 رسیده است.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4 همانند کلیه اسمارت‌فون‌های مدرن تاشو مجهز به یک پوشش پلاستیکی است. در واقع این صفحه‌نمایش از یک گلس محافظ فوق‌العاده باریک استفاده می‌کند؛ اما یک پوشش ضخیم روی آن چسبانده شده است. این پوشش قابل جداسازی نیست؛ بدان معنا که ایجاد خراش روی چنین پوششی بسیار آسان است. شخص مجری در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده بار دیگر این واقعیت را نمایش داده است.

گلکسی زد فلیپ 4 از تست تماس با شن و ماسه کاملا سربلند بیرون آمد. این اسمارت‌فون نه‌تنها بدون کوچک‌ترین مشکل به فعالیت خود ادامه داد؛ بلکه هیچ‌گونه سروصدای اضافی نیز ایجاد نکرد. این موضوع به‌معنای عدم ورود شن و ماسه یا نفوذ مقادیر بسیار ناچیز از آن به ساختار لولا است. با این‌حال گلکسی زد فلیپ 4 در تست خمش ناتوان ظاهر شد. در نتیجه اجرای این تست اگرچه نمایشگر هندست جان سالم به‌در برد؛ اما قسمت لولا دچار شکستگی شد. در چنین شرایطی، دستگاه کماکان روشن مانده و قابل تا شدن بود؛ اما در وضعیت تا شده باقی نمی‌ماند. موضوع جالب توجه اینکه هندست سال گذشته موسوم به گلکسی زد فلیپ 3 از این تست سربلند بیرون آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH