ظرفیت باتری مدل‌های جدید اپل واچ اعلام شد

اپل به‌طور معمول ظرفیت باتری‌های مورد استفاده در محصولات تولیدی خود را اعلام نمی‌کند و در عوض ترجیح می‌دهد تا مدت زمان شارژدهی باتری بر حسب ساعت را اعلام نماید. خوشبختانه آژانس‌های صدور گواهینامه‌های مختلف، ظرفیت حقیقی باتری مورد استفاده توسط دستگاه‌های ثبت شده در پایگاه داده خود را بر حسب واحد میلی‌آمپرساعت منتشر می‌کنند. اکنون نیز آژانس رگولاتوری 3C چین دست به کار شده و ظرفیت باتری‌های تمامی مدل‌های جدید اپل واچ که طی هفته گذشته معرفی شده‌اند را اعلام کرده است.

بر این اساس مدل 40 میلی‌متری اپل واچ SE در میان ساعت‌های اخیرا معرفی شده از کوچک‌ترین باتری بهره گرفته و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 245 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. ظرفیت باتری در مدل 44 میلی‌متری اپل واچ SE تا 296 میلی‌آمپرساعت افزایش پیدا می‌کند. نسخه 41 میلی‌متری اپل واچ سری 8 مجهز به یک باتری 282 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی‌که ورژن بزرگ‌تر 45 میلی‌متری از یک باتری 308 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

باتری اپل واچ سری 8 در صورت فعال‌سازی مشخصه نمایشگر همیشه روشن، قابلیت ردیابی خودکار فعالیت‌ها و تشخیص سقوط برای مدت 18 ساعت شارژدهی خواهد داشت. با این‌حال فعال‌سازی حالت اختیاری کم‌مصرف به کاربران امکان می‌دهد تا برخی از قابلیت‌های فوق را از کار انداخته و شارژدهی باتری اسمارت‌واچ خود را به 36 ساعت ارتقاء دهند.

از سوی دیگر اپل واچ اولترا با وجود بهره‌گیری از یک باتری 542 میلی‌آمپرساعتی از بالاترین ظرفیت باتری در میان اپل واچ‌های عرضه شده تا به امروز برخوردار است. اپل ادعا می‌کند که این اسمارت‌واچ در صورت استفاده معمول (با فعال بودن مشخصه‌ نمایشگر همیشه روشن، قابلیت ردیابی خودکار فعالیت‌ها و البته پایش پیوسته ضربان قلب) برای مدت حداکثر 36 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

همچنین اپل حالت اختصاصی کم‌مصرف خود برای اپل واچ اولترا را در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. این مشخصه احتمالا مدت زمان شارژدهی باتری اپل واچ اولترا را به 60 ساعت افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH