اپل به‌دنبال افزایش تعداد تبلیغات در سیستم‌عامل iOS است

اپل بخش عمده‌ای از درآمد خود را از بازار اسمارت‌فون کسب می‌کند. این شرکت آمریکایی قصد دارد تا حجم تبلیغات قابل نمایش در دستگاه‌های تولیدی خود را افزایش دهد. اپل تائید کرده که تعداد آگهی‌های تبلیغاتی در سیستم‌عامل iOS را افزایش داده و توسعه‌دهندگان را نسبت به خریداری فضای تبلیغاتی تشویق خواهد کرد.

روز گذشته اپل با انتشار پیامی خطاب به توسعه‌دهندگان از آنها برای حضور در یک جلسه آنلاین دعوت کرد. غول کوپرتینویی به‌دنبال تشویق توسعه‌دهندگان برای خریداری تبلیغات در iOS بوده و پیشنهادات معاملاتی عالی برای ایام کریسمس امسال را پیش روی آنها قرار خواهد داد. در حال حاضر تبلیغات iOS عمدتا در 2 مکان از فروشگاه اپ استور شامل زبانه جستجو و صفحه نتایج جستجو قابل رویت هستند.

اپل مشخصا اعلام نکرده که این تبلیغات در کدام موقعیت‌ها نمایش داده می‌شوند. شایعات پیشین از وجود 2 گونه جدید آگهی حکایت داشتند. دسته اول در زبانه Today واقع در صفحه اصلی اپ استور نمایش داده شده و دسته دوم در صفحه You may also like نشان داده می‌شوند. طی سالیان اخیر، اپل بخش عمده درآمد خود را از محل سرویس‌ها و خدمات کسب نموده است. مجموع درآمد این بخش طی سال 2021 برابر با 68 میلیارد دلار خواهد بود. درآمد کسب شده از محل تبلیغات نیز بخشی از این مبلغ را تشکیل می‌دهد.

انتظار می‌رود که در سال 2022 درآمد اپل از محل تبلیغات به تنهایی برابر با 5 میلیارد دلار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH