سامسونگ دومین آپدیت سری گلکسی واچ 5 طی مدت یک ماه گذشته را منتشر کرد

جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ با اسامی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو دومین آپدیت نرم‌افزاری خود طی مدت یک ماه گذشته را دریافت می‌کنند. این گجت‌ها در آگوست سال 2022 عرضه شده و به‌روزرسانی‌های اخیر با هدف بهبود پایداری آنها منتشر شده‌اند. ساعت‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو به‌عنوان مدل‌های جانشین گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک روانه بازار می‌شوند.

اسمارت‌واچ‌های جدید سامسونگ مبتنی بر پلتفرم One UI Watch بوده و برای نخستین بار با سیستم‌عامل Wear OS 3.5 روانه بازار شدند. انتشار 2 به‌روزرسانی پشت سر هم برای ساعت‌های هوشمند جدید گلکسی می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات ذاتی مشاهده شده پس از عرضه آنها باشد.

هر 2 مدل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو با همان سرعتی که پیش از عرضه آنها به بازار اعلام شده بود؛ شارژ نمی‌شوند. همچنین طراحی آنها نیز کمی ضخیم‌تر از حد مورد انتظار بود. یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده به بند اسپرت D-Buckle عرضه شده برای گلکسی واچ 5 پرو مربوط می‌شود. این بند موجب ایجاد مشکلاتی برای برخی لپ‌تاپ‌ها شده است.

انتشار آپدیت‌های اخیر نشان‌دهنده واکنش سامسونگ برای رفع برخی کاستی‌های رویت شده در اسمارت‌واچ‌های جدید گلکسی است. گلکسی واچ 5 با شناسه SM-R900 و مدل LTE گلکسی واچ 5 پرو با شناسه SM-R925 از جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده توسط غول کره‌ای بهره‌مند خواهند شد. آپدیت جدید دارای شماره ورژن R9xx0XXU1AVH6 بوده و به‌صورت تدریجی در سراسر مناطق جهان منتشر می‌شود. در حال حاضر این به‌روزرسانی صرفا در منطقه آمریکای‌شمالی منتشر شده است.

انتظار می‌رود که سامسونگ در مدت کوتاهی، کاربران سایر قاره‌های جهان را تحت پوشش این به‌روزرسانی قرار دهد. بر اساس اعلام سامسونگ این به‌روزرسانی کماکان شامل پچ امنیتی ماه جولای 2022 اندروید خواهد بود. آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید برای گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو به تقویت پایداری و قابلیت اطمینان‌پذیری سیستم کمک کرده و کدهای تثبیت‌کننده جدیدی را برای عملیات ساعت اعمال می‌کنند. با این‌حال آپدیت‌های اخیر فاقد هرگونه ویژگی جدید برای مدل‌های سری گلکسی واچ 5 هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH