مایکروویو جی پلاس

گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از رونمایی مایکروویوهای جدید جی‌پلاس

در روز گذشته، گلدیران از 4 مدل مایکروویو جی پلاس جدید رونمایی کرد، با آی‌تی‌رسان و گزارش اختصاصی از این رویداد همراه باشید.

در این رویداد اطلاعاتی درمورد تاریخچه مختصر جی‌پلاس و جزئیات مهم مایکروویو های جی پلاس به ترتیب توسط پوریا ضیایی، مدیر کل عملیات شرکت صنایع گلدیران و کسرا خازنی، مدیر محصول مایکروویو داده شد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

در حال حاضر مایکروویو‌های جی‌پلاس تنها مدل‌های موجود در بازار هستند که تاییدیه‌های سازمان استاندارد برای محصول و سازمان انرژی اتمی برای خط تولید را دریافت کرده و با ۲۴ ماه گارانتی معتبر شرکت گلدیران عرضه می‌شوند.

تاریخچه مختصر جی‌پلاس

آقای ضیایی گفتند: هنگامی که شرکت ال‌جی به خاطر تحریم‌ها از ایران خارج شد، گلدیران تصمیم گرفت که دانش به دست آمده از این همکاری چند ساله را رها نکرده و از آن استفاده کند. این بود که برند جی‌پلاس توسط گلدیران در سال 1397 متولد شد. این برند در ابتدا فقط به تولید تلویزیون‌های داخلی می‌پرداخت و به مرور زمان، تولیدات خود را به بخش‌های دیگر لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی نیز رساند.

شرکت جی‌پلاس با وعده پر کردن جای خالی برندهای بزرگ که ایران را ترک کرده بودند، شروع به کار کرد و امسال با شعار “قهرمان تمام وعده‌ها”، اولین خانواده مایکروویوهای ایرانی را معرفی کرد.

مایکروویو جی پلاس

مایکروویو های جی پلاس

این مایکروویوها در 4 مدل مختلف عرضه می‌شوند که رده‌های قیمتی مختلف را با کارایی‌های مختلف در ابعاد 34، 36 و 42 لیتری هدف قرار داده‌اند. مدل بالارده این سری محصولات در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد. این چهار محصول با نام‌های GMW-M346S، GMW-M347، GMW-M365B و GMW-M425S هم‌اکنون برای خرید در دسترس هستند. قیمت‌های این محصولات نیز به‌ترتیب برابر با 6/950/000، 13/200/00، 9/700/000 و 7/950/000 تومان خواهد بود.

مدل‌های مختلف این سری محصولات از انواع قابلیت‌های پخت نظیر گریل، کانوکشن و ترکیبی و همچنین برنامه‌های پخت خودکار، یخ‌زدایی، گرم کردن و سرخ کردن سالم با روغن کم پشتیبانی می‌کنند. پیش از معرفی این مایکروویوها، تنها انتخاب موجود در بازار برای مردم، مایکروویوهای غیرقانونی وارداتی و بدون تاییدیه‌ها و گارانتی‌های معتبر بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH