اختلال اینترنت

اختلال در اینترنت همراه | آپدیت: دسترسی به اینترنت بین‌الملل ممکن شد

بر اساس بررسی‌های تیم آی‌تی‌رسان، بسیاری از کاربران صبح امروز در اتصال به سایت‌های اینترنتی با مشکل مواجه شدند.

از صبح امروز سایت‌های داخلی و خارجی در مرورگر گوگل کروم باز نمی‌شود، این مشکل از سمت برخی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هم اعلام شده، با اعلام رانندگان، کاربران برای پرداخت اینترنتی هزینه تاکسی خود به مشکل بر خوردند و توانایی اتصال به درگاه پرداخت واسط را نداشتند.

طبق بررسی تیم آی‌تی‌رسان این مشکل بیشتر در مرورگر گوگل کروم دیده می‌شود و در اکثر مواقع برای اتصال به سایت‌های اینترنتی با مرورگرهای دیگر مشکلی وجود ندارد.

همچنین این مشکل هنگام اتصال به اینترنت دیتا اپراتور همراه اول و دیگر اپراتورها و حتی وای‌فای هم دیده می‌شود و مربوط به یک اپراتور یا ISP خاص نیست.

لازم به ذکر است که این اختلال صرفا در هنگام باز کردن سایت‌های اینترنتی خودنمایی می‌کند.

تجربه شما در استفاده از سایت‌های اینترنتی چیست؟ آیا برای اتصال به سایت‌های اینترنتی مشکلی دارید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

آپدیت ساعت 17: اینترنت دیتا همراه اول، رایتل و ایرانسل قطع شد! لحظاتی پیش عیسی زارع‌پور در خصوص احتمال قطع و اختلال در اینترنت طی روز‌های آتی گفت: «ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم‌گیری و اعمال شود.» همچنین او تاکید کرده بود که پهنای باند کاهش پیدا نکرده است، اما بر اساس مشاهدات و شنیده‌ها، اینترنت دیتا برای بخشی از کاربران با اخلال مواجه است گرچه در استفاده از اینترنت وای فای خانگی مشکلی وجود ندارد.

آپدیت ساعت 23: اینترنت همراه داخلی شد! پس از اختلال و مشکلاتی که مردم از صبح برای اتصال به اینترنت همراه با آن مواجه بودند، اکنون به نظر می‌رسد دسترسی کاربران به اینترنت بین‌الملل از طریق دیتای سیم‌کارت قطع شده است. این یعنی دسترسی تنها به سایت‌های داخلی ممکن است و نمی‌توان از هرگونه سرویس یا وبسایت خارجی استفاده کرد؛ البته اینترنت‌های ثابت هم‌چنان به اینترنت جهانی دسترسی دارند و مشخص نیست شرایط تا چه زمانی این‌گونه خواهد بود.

آپدیت صبح روز بعد: دسترسی دیتای همراه به اینترنت بین‌الملل پس از چند ساعت قطعی، مجدداً وصل شد. اکنون طبق گزارشات دسترسی کامل اینترنت برای اکثر کاربران برقرار است.

12 در مورد “اختلال در اینترنت همراه | آپدیت: دسترسی به اینترنت بین‌الملل ممکن شد”

  1. دوستان سلام.
    لینک یه موتور جستجو قابل دسترس ، یا dns که بشه وارد جهانی شد رو بگید و اشتراک بذارید.
    ممنون

  2. متاسفانه اینترنت ما هم قطع شده
    قراره تا چند هفته این موضوع ادامه داشته باشه؟
    لطفا ادرس سایت پارسیجو رو برام بنویسید
    حداقل یک موتور جستجوی بدرد نخور داسته باشیم

    3
    2
    1. مجتبی مسکینی

      سلام دسترسی به سایت ارتباطی به دامنه نداره و مربوط به سرور هست
      می‌بینید که سایت ما هم در دسترسه و مشکلی نیست

        1. مجتبی مسکینی

          هر دو دامین رو داریم و اوکیه شما آی آر رو هم تست کنید بازم می‌تونید وارد سایت بشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH