مشخصات ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد واچ اعلام شد

بر اساس شایعات، ساعت هوشمند ارزان‌قیمت‌ کمپانی وان‌پلاس موسوم به وان‌پلاس نورد واچ در اوایل هفته آینده عرضه خواهد شد. اکنون رندرهای باکیفیت از این گجت همراه با برخی مشخصات فنی آن در فضای اینترنت منتشر شده است.

با توجه به این تصاویر به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس قصد ندارد تا از طراحی اپل واچ کپی‌برداری نماید. با این‌حال طراحی اسمارت‌واچ جدید فاقد هرگونه نوآوری قابل توجه است. این محصول از یک نمایشگر آمولد نسبتا بزرگ با طول قطر 1.78 اینچ و نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره خواهد برد. اینترفیس نمایش داده شده روی وان‌پلاس نورد واچ از به‌کارگیری سنسورهای SpO2 و ضربان قلب و همچنین سیستم نمایشگر میزان استرس حکایت دارد. بی‌تردید این اسمارت‌واچ قادر به ردیابی کیفیت خواب نیز خواهد بود.

همچنین بر اساس گزارشات، وان‌پلاس نورد واچ از 105 حالت تمرینی مختلف و اتصال بی‌سیم در بستر بلوتوث 5.2 پشتیبانی خواهد کرد. حداکثر مدت شارژدهی باتری در حالت فعال معادل 10 روز و در حالت استندبای برابر با 30 روز خواهد بود. قیمت‌‌گذاری این اسمارت‌واچ هنوز اعلام نشده است؛ اما تمامی شواهد نشان می‌دهند که وان‌پلاس نورد واچ گجت گران‌قیمتی به‌شمار نخواهد رفت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH