اپل تولید آی‌فون‌ 14 در خاک هندوستان را آغاز کرد

شرکت اپل تولید گوشی جدید آی‌فون‌ 14 خود توسط کارخانه فاکسکان واقع در نزدیکی شهر چنای هندوستان را آغاز کرد. این نخستین باری است که اپل تنها چند هفته پس از معرفی آخرین نسل آی‌فون‌های خود، تولید مدلی از آنها در خاک هندوستان را آغاز می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها نخستین مجموعه از گوشی‌های آی‌فون‌ 14 تولید شده در هندوستان در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شوند.

اپل پیش‌تر و طی سال 2017 مونتاژ آی‌فون‌های خود در خاک هندوستان را آغاز کرد. این فرآیند با تولید نخستین نسل آی‌فون‌ SE کلید خورد. از آن زمان تا به امروز شاهد عرضه عمده آی‌فون‌‌های تولید شده در هندوستان بوده‌ایم. پیش از آغاز تولید آی‌فون‌ 14 در هندوستان، آی‌فون‌ 13 آخرین هندست تولید شده در خاک این کشور به‌شمار می‌رفت.

اپل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “سری آی‌فون 14 با فناوری‌های جدید و برتر و قابلیت‌های مهم ایمنی عرضه می‌شود؛ اما ما قصد داریم تا آی‌فون‌ 14 را در خاک هندوستان تولید کنیم.” اپل با تولید آی‌فون‌‌های جدید در هندوستان شاهد صرفه‌جویی در هزینه‌های عوارض واردات خواهد بود. موسسه تحقیقاتی JP Morgan با نگاهی به آینده پیش‌بینی می‌کند که اپل تا سال 2025 حداکثر 25 درصد از کل آی‌فون‌‌های خود را در هندوستان تولید خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH