هم‌کاری ریمک و انویدیا؛ شبیه‌ساز سه‌بعدی پیکربندی و رنگ‌بندی ماشین

شبیه‌ساز سه‌بعدی پیکربندی و رنگ‌بندی ماشین انویدیا را از اینجا تست کنید + ویدیو

شرکت گرافیکی انویدیا با هم‌کاری شرکت خودروسازی ریمک، موفق شد یک شبیه ساز سه بعدی پیکربندی و رنگ‌بندی ماشین ریمک Nevera برای متاورس بسازد! خوشبختانه می‌توانید نسخه تحت وب این شبیه‌ساز را در انتهای مطلب تست کنید.

اخیراً کمپانی انویدیا که به عنوان بهترین و پرآوازه‌ترین کمپانی سازنده کارت گرافیک از آن یاد می‌شود، با شرکت ریمک که به عنوان سازنده خودروهای برقی شناخته می‌شود، هم‌کاری جالبی داشته است.

هم‌کاری این دو کمپانی، منجر به ساخت یک شبیه‌ساز سه‌بعدی پیکربندی و رنگ‌بندی ماشین هیجان‌انگیز برای ماشین‌های ریمک نورا (Rimac Nevera) شد.

این شبیه‌ساز سه بعدی جذاب، از پلتفرم Omniverse Cloud بهره می‌برد. این پلتفرم به نوعی متاورس کمپانی انویدیاست و به توسعه‌دهندگان و بیزینس‌ها اجازه می‌دهد برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متاورس خود را برای هر دستگاهی منتشر کنند.

شبیه‌ساز سه‌بعدی پیکربندی و رنگ‌بندی ماشین ریمک نورا

اگر بخواهیم این شبیه‌ساز را بررسی کنیم، در نگاه اول چیزی شبیه سایر شبیه‌سازهای سه‌بعدی رنگ‌بندی و پیکربندی آنلاین ماشین است. یک ردیف از آپشن‌های مختلف که انتظارش را دارید در قسمت پایین می‌بینید: رنگ‌بندی، چرخ‌ها، طراحی داخلی، آپشن‌های ماشین و پس‌زمینه. ویدیو زیر را ببینید تا در ادامه بیش‌تر درمورد آن صحبت کنیم:

اگر مقداری با آن کار کنید، این شبیه‌ساز و شخصی‌ساز، احساس متفاوتی به شما دست می‌دهد. می‌توانید زاویه دوربین را تغییر دهید و از هر سمتی که می‌خواهید به ماشین خود نگاه کنید، علاوه بر آن می‌توانید نورپردازی را تغییر دهید. با تغییر شرایط نوری، بازتاب نور را کاملاً طبیعی در هر قسمت و هر سانتی‌متر ماشین خود نسبت به جنس و ماده آن بخش، به دقت می‌توانید ببینید.

تغییر پس‌زمینه هم روی شرایط نوری تاثیری می‌گذارد که از دقیق و طبیعی بودن آن شگفت‌زده می‌شوید. روز آفتابی تابستانی را می‌توانید به یک آسمان ابری تاریک تغییر دهید تا کاملاً رنگ و شکل و شمایل ماشین ریمک نورا شما تغییر کند.

این شبیه‌ساز حتی طراحی و اجزای داخل ماشین را هم به صورت کامل رندر می‌کند و با تغییر جنس آن، بازتاب نور و رنگ کابین تغییر می‌کند. شبیه‌ساز دقیق و طبیعی انویدیا به ریمک اجازه می‌دهد تا به راحتی پیش‌نمایش ماشین‌های خود را در اختیار مشتریان بگذارد.

خودتان امتحان کنید!

توضیح دادن بس است! وقت آن است که خودتان نسخه تحت وب این شبیه‌ساز سه‌بعدی انویدیا را روی مرورگرتان امتحان کنید! این قابلیت بر روی آخرین نسخه‌های مرورگر گوگل کروم و مایکروسافت اج قابل تجربه است و پشتیبانی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها هم به زودی برقرار خواهد شد. فقط حواستان باشد که این کار با آی‌پی ایران ممکن نیست و نیاز به برنامه تغییر آی‌پی دارید.

برای شروع با ویندوز یا مک به شبیه ساز سه بعدی ماشین ریمک نورا در سایت انویدیا بروید و از طراحی ماشین خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH