پیش‌بینی آینده ریپل؛ بررسی دلایل پامپ شدن و رسیدن قیمت ریپل به 3 دلار

ارز دیجیتال ریپل مجدداً در حال پامپ شدن است و برخی پیش‌بینی‌ها قیمت آینده آن را 3 دلار می‌دانند؛ اما دلیل آن چیست و احتمال آن چه‌قدر است؟

مهم‌ترین نکته که باید درباره آینده رمزارز ریپل در نظر گرفت، نبرد قانونی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است! اگر ریپل برنده این نبرد شود، بدون شک پامپ و احتمال رسیدن آن به 3 دلار بیش‌تر خواهد شد.

هم‌اکنون قیمت حال حاضر ریپل برای ترید، حدود 0.475 دلار و معادل 15 هزار و 600 تومان است. دو روز گذشته ریپل با رشد 9.5 درصدی در طی یک روز، بهترین عملکرد را بین 100 درارایی کریپتوی برتر از نظر ارزش بازار داشت.

ریپل اکنون در حال گذراندن یک رالی برای رسیدن به کانال 0.50 دلار است. افزایش ناگهانی دو روز گذشته قیمت ریپل، در بازاری که بیت‌کوین و اتریوم تقریباً ثابت مانده‌اند، کمی هیجان انگیز بود. گفته می‌شود عامل اصلی این رالی توکن ریپل (XRP)، همان دادگاه و پرونده قضایی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکاست که به آن اشاره کردیم. علاوه بر آن، صحبت‌ها و بحث‌های مختلف در فضای مجازی پیرامون ریپل و XRP، به این پامپ کمک کرده‌اند.

LunarCrush XRP Social Engagement

بنا بر گزارش LunarCrush که پلتفرمی برای ردیابی و بررسی ارزهای دیجیتال است، تعاملات اجتماعی پیرامون ارز ریپل در سه ماه گذشته بین افراد، 38 درصد افزایش داشته است درحالی که آمار کل افراد 8 درصد افزایش داشته است.

آینده ارز دیجیتال ریپل

اگر بخواهیم نگاهی به آینده رمزارز ریپل داشته باشیم، می‌بینیم که آنالیزهای مراجع مختلف خبر از آن می‌دهند که روند قیمت ریپل هم‌چنان صعودی خواهد ماند. به نظر می‌آید کانال بعدی که باید منتظرش باشیم، 0.55 دلار است. اگر هم قرار باشد روند گاوی بازار XRP ادامه پیدا کند، گاوهای ریپل باید آماده آن باشند که در آینده نسبتاً طولانی قیمت 3 دلاری هم ببینند!

این موضوع که ارز دیجیتال ریپل در طول تاریخ خود، تنها یک بار با قیمت بیش از 3 دلار ترید شده است، خیلی اهمیتی ندارد. این اتفاق در سال 2017 و در اوج بازار گاوی کریپتو اتفاق افتاد که ریپل در بیت‌فینکس به رکورد 3.3 دلار رسید.

در این میان، در تحقیقی که توسط سایت Kaiko انجام شد، گفته شد فاندینگ ریت منفی در قراردادهای آینده ریپل به معنای علاقه به معاملات شورت در میان تریدرهای این توکن است. همان‌طور که در نمودار زیر می‌بینید فاندینگ ریت مثبت، همراه با جرفه‌ای بزرگ در سود باز همراه شد، سود بازی که در کم‌تر از یک هفته از 211 دلار به 445 دلار رسید!

نمودار کایکو از ریپل

کایکو درباره پرونده قانونی که هم‌اکنون ریپل درگیر آن هست هم گمانه‌زنی‌هایی مطرح کرد. کایکو معتقد است که اگرچه این امکان وجود دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بتواند شرایط کمپانی‌های رمزارز را سخت کند، ولی نمی‌تواند به کلی یک پروژه کریپتو را از بین ببرد. در گزارش این‌گونه نوشته شده است:

ما نمی‌دانیم که پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه ریپل چگونه به اتمام خواهد رسید، ولی XRP تا الآن ثابت کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، قدرت سخت‌تر کردن کار خرید یک توکن را دارد، اما توانایی از بین بردن یک پروژه را ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH