تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت همراه

زمان استفاده از بسته‌های اینترنت همراه تمدید می‌شود

پس از اختلالات گسترده در اینترنت کشور و ملی شدن اینترنت همراه در ساعات قابل توجهی در روز، زمان استفاده از بسته اینترنت همراه تمدید می‌شود.

همراه با تداوم اختلالات و قطعی‌های اینترنت، از وضعیت فاجعه کسب و کارهای مجازی که بگذریم، کاربران عادی اینترنت همراه هم نگران وضعیت بسته اینترنت خود بودند. بسته‌های اینترنتی که به خودی خود کیفیت و قیمت قابل قبولی هم نداشتند، طی این مدت در زمان نسبتاً زیاد و مهمی از روز فقط به اینترنت داخلی دسترسی داشتند.

کاربران اینترنت ثابت هم خیال آسوده و راحتی نداشتند و با اختلالات و قطعی‌های مختلف، دشواری‌های زیادی برای یک اتصال ساده به اینترنت تحمل کردند و آن‌ها هم حجم بیش‌تری را مصرف امور عادی خود کردند و حتی زمان‌های زیادی قطعی گسترده یا کاملی را تجربه کردند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به تازگی اعلام کرده است که زمان بسته اینترنت همراه شهروندان تمدید می‌شود. طبق این اطلاعیه، تمدید زمان استفاده از بسته‌های اینترنت همراه، پس از «رفع محدودیت‌ها» و «عادی شدن شرایط کشور» اتفاق خواهد افتاد.

طبیعتاً از آن‌جایی هم که زمان «رفع محدودیت‌ها» و «عادی شدن شرایط کشور» مشخص نیست، هنوز معلوم نیست چه مدت زمانی به این بسته‌ها اضافه خواهد شد. مشخصاً این کار با توجه به قطعی‌های اینترنت و در راستای تلاش برای حفظ حقوق مشتریان اینترنت همراه که بسته اینترنت تهیه کرده بودند، صورت خواهد گرفت؛ پس باید منتظر باشیم تا ببینیم قطعی‌های اینترنت چه‌قدر ادامه خواهند داشت.

این موضوع با اپراتورهای تلفن همراه هماهنگ شده است و پس از اتمام زمان بسته‌های فعلی اینترنت همراه مشترکان، در صورت آن‌که حجمی باقی مانده باشد، بسته تا زمانی که بعداً مشخص خواهد شد، تمدید می‌شود؛ اما در این میان خبری از بسته‌های اینترنت ثابت نیست. مشترکان اینترنت ثابت هم هر چیزی را در این مدت تجربه کرده‌اند؛ از قطعی‌های کوتاه‌مدت، افت سرعت شدید و اختلال در دسترسی‌های مختلف گرفته تا قطعی گسترده برخی اپراتورها مانند مبین‌نت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH