اشتراک پریمیوم جدید واتس‌اپ 2 قابلیت تازه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

واتس‌اپ در تدارک راه‌اندازی اشتراک پریمیوم برای کاربران WhatsApp Business است. انتشار نسخه بتای جدید از این پیام‌رسان به وضوح نشان‌دهنده قابلیت‌هایی است که کاربران اشتراک پریمیوم در قالب یک پکیج ماهیانه از آنها بهره‌مند خواهند شد. آخرین نسخه بتا برای پیام‌رسان واتس‌اپ در بردارنده ویژگی‌های جدیدی است که به منظور تعامل هرچه بهتر کسب‌وکارها با مشتریان طراحی شده‌اند.

وبسایت WABetaInfo گزارش می‌دهد که مشترکین بالقوه احتمالا می‌توانند قسمت تنظیمات اپلیکیشن را روی گوشی خود باز کرده و به بخش جدیدی تحت عنوان WhatsApp Premium دسترسی پیدا کنند. مشتریان بالقوه در صورت تمایل به عضویت در طرح اشتراک پریمیوم می‌توانند از این بخش اقدام نمایند.

طرح WhatsApp Premium به مشترکین امکان می‌دهد تا یک لینک تجاری سفارشی نظیر https://wa.me/businessname را ایجاد نموده و به‌خاطر سپردن نحوه دسترسی به یک کسب‌وکار در واتس‌اپ را برای مشتریان خود تسهیل کنند. کاربران هر 90 روز یکبار می‌توانند آدرس URL را تغییر داده و در صورت لغو اشتراک پریمیوم، لینک نامعتبر خواهد شد؛ بنابراین امکان استفاده از آن برای سایرین فراهم می‌شود.

همچنین مشترکین WhatsApp Premium به منظور برقراری ارتباط با مشتریان می‌توانند از حداکثر 10 دستگاه متصل به حساب‌کاربری خود استفاده کنند. این قابلیت زمانی مفید واقع می‌شود که چند نماینده یک کسب‌وکار به منظور دسترسی به مشتریان از یک اکانت مشترک در واتس‌اپ استفاده می‌کنند.

به جز این 2 قابلیت، استفاده از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن پیام‌رسان کماکان رایگان خواهد بود. لغو اشتراک پریمیوم روی اپ استور اپل یا پلی استور گوگل به کاربر امکان می‌دهد که تا موعد چرخه صورت‌حساب بعدی کماکان از امکانات اشتراک پریمیوم استفاده کند. با این‌حال اشتراک پریمیوم تنها برای کاربران تجاری واتس‌اپ که از آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن استفاده می‌کنند؛ قابل دسترس است. در واقع اشتراک جدید برای کاربران معمولی در نظر گرفته نشده است.

وبسایت WABetaInfo گزارش می‌دهد که اشتراک جدید برای کسب‌وکارهای خاص در برخی مناطق راه‌اندازی شده است. بعلاوه هزینه اشتراک احتمالا بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود. همچنین انتشار گسترده‌تر این قابلیت احتمالا در دستور کار کمپانی قرار دارد.

کاربرانی که دارای اکانت تجاری واتس‌اپ هستند؛ در صورت تمایل به استفاده از امکانات اشتراک پریمیوم می‌توانند آخرین نسخه بتا برای اندروید یا ورژن TestFlight برای آی‌فون را روی هندست خود نصب کنند. کارشناسان امیدوارند که واتس‌اپ به تدریج اشتراک پریمیوم خود را تکامل بخشیده و امکانات آپشنال بیش‌تری را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH