پرچمداری از HTC با نام Butterfly J در ژاپن معرفی شده است!

KDDI اوپراتور ژاپنی به تازگی اعلام کرده است که پرچمداری از اچ تی سی را با نام Butterfly J معرفی خواهد کرد. این دستگاه جدید در واقع پس از اچ تی سی وان ام 8 آمده و تفاوتها و شباهتهایی هم با این پرچمدار دارد.

از مهمترین تفاوتهای این دستگاه با ام 8 بدنه پلاستیکی آن است. فقط به خاطر داشته باشید که این اطلاعات هنوز رسمی نشده‌اند. این بدنه جدید در ضمن دارای گواهی نامه IPX7 بوده که معنای ضد آب بودنش است. باترفلای جی بعلاوه مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی Duo effect است.

این دستگاه بر خلاف دیگر دستگاه‌های نسل جدید اچ تی سی از اسپیکرهای بوم ساوند بهره نمی‌برد و به جای آن از دو اسپیکر JBL در قسمت جلویی استفاده کرده که اصلا به طراحی آن نمی‌آید. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801، رم 2 گیگابایتی، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و پشتیبانی از LTE-Advanced با سرعت 150 MBits نام برد.

مشخص است ک پس از آشنا شدن با این دستگاه دوست داریم که تنها محدود به ژاپن نباشد و در دیگر بازارهای دنیا هم عرضه شود. این اتفاق برای آخرین HTC Butterfly J هم افتاد و در آخر این هوشمند به آمریکا سفر کرد.

HTC-Butterfly-J


HTC-Butterfly-J (1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH