قابلیت ویرایش پیام با یک شرط مهم به واتساپ اضافه می‌شود

به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان در متا دائماً در حال کار بر روی ارائه ویژگی‌های جدید برای واتس‌اپ هستند. ولی این بار صحبت از یک ویژگی اساسی است که کاربران این پیام‌رسان مدت زمان زیادی است که منتظر ارائه آن هستند؛ بله، صحبت در مورد ویرایش پیام‌ها در واتس‌اپ است.

البته این ویژگی هنوز هم به صورت کامل آماده نشده، اما بالاخره سرنخ‌هایی از آماده شدن آن و ارائه آن در روزها و هفته‌های آتی به دست آمده است.

چندی پیش توییتر هم بعد از درخواست زیاد کاربرانش، بالاخره امکان ویراش را فراهم کرد. حالا WABetaInfo با کاوش در ورژن 2.22.22.14 نسخه بتا توانسته نیم نگاهی به این قابلیت داشته باشد. البته ظاهراً این قابلیت هنوز در نسخه بتا هم فعال نیست و تنها شواهدی از آماده شدن آن به دست آمده است.

به نظر می‌رسد واتس‌اپ 15 دقیقه بعد از ارسال پیام به کاربر وقت می‌دهد تا پیام ارسالی خود را ویرایش کند. بعد از ویرایش، لیبل edited در زیر پیام ویرایش شده ثبت می‌شود تا مشخص کند که این پیام ویرایش شده است.

البته هنوز هم سوالاتی در این زمینه باقی است؛ به عنوان مثال بعد از ویرایش پیام، گیرنده آن پیام را به چه صورتی دریافت خواهد کرد، یا در صورتی که گیرنده در زمان ارسال پیام آفلاین باشد، پیام ویرایش شده را به چه صورتی مشاهده خواهد کرد.

برای پاسخ به این سوالات تنها یک راه وجود دارد و آن هم صبر کردن تا زمان ارائه این ویژگی است. این که به مانند توییتر کابر قادر خواهد بود تا تاریخچه ویرایش را ببیند یا ساز و کار این قابلیت بیشتر شبیه اسلک عمل خواهد کرد هم از جمله سوالات بی‌پاسخ در این زمینه است. واتس‌اپ فعلاً تاریخ مشخصی برای ارائه این قابلیت اعلام نکرده است.

واتس‌اپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH