اپل می‌خواهد با معرفی یک داک شارژ، کاربرد آیپد را تغییر دهد

اپل در حال کار بر روی یک داک جدید است که کاربری آی‌پد را تغییر می‌دهد و آن را تبدیل به یک صفحه نمایش و اسپیکر هوشمند می‌کند. گفته می‌شود این قابلیت جدید از سال آینده میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آی‌پد را تبدیل به دستگاهی شبیه به آمازون اکو شو می‌کند.

پیش از این آمازون کار مشابهی را با تبلت‌های فایر کرده است و کاربر می‌تواند با قرار دادن این دستگاه در داک شارژ، از آن به عنوان صفحه نمایش هوشمند بهره ببرد. حتی گوگل هم هفته گذشته داک جدیدی را برای تبلت پیکسل معرفی کرد که هم به عنوان شارژر عمل می‌کند و هم اسپیکر. همین که تبلت در داک قرار می‌گیرد به مانند Nest Hub Max عمل می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا خانه هوشمندش را از طریق اپلکیشن Home کنترل کند و با گوگل اسیستنت نیز تعامل داشته باشد.

به احتمال فراوان داک آی‌پد نیز عملکرد مشابه محصولات گفته شده داشته باشد و امکاناتی نظیر برقراری تماس از طریق فیس‌تام و کنترل خانه هوشمند را برای کاربر خود به ارمغان بیاورد. در زمینه خانه هوشمند، اپل در حال کار بر روی برخی دستگاه‌های دیگر نیز هست؛ از جمله نسخه‌ای جدید از هوم‌پاد که گفته می‌شود با صفحه نمایش جدید، پردازنده S8 و قابلیت مالتی‌تاچ عرضه خواهد شد. سال گذشته نیز اخبار و شایعاتی در مورد دستگاه جدید اپل به گوش رسید که ترکیبی از اپل تی‌وی و یک اسپیکر هوشمند است و دوربین نیز دارد. برخی می‌گویند این دستگاه همچنان هم در دست طراحی و تولید است.

در حالی که تاریخی برای عرضه داک گفته شده مشخص نشده است، اپل پیش از پایان ماه میلادی جاری از آی‌پد پرو رونمایی خواهد کرد. گزارش‌ها حکایت از آن دارند که این دستگاه ابعاد 11 در 12.9 اینچی دارد و از چیپ شرکتی M2 بهره می‌برد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH