بی‌ام‌و M2 2023 با ویژگی‌های منحصر به‌فرد رونمایی شد

شرکت بی‌ام‌و از خودروی جدید خود رونمایی کرد؛ این خودرو M2 2023 نام دارد که در ادامه قرار است مشخصات ویژه آن را شرح دهیم.

تصاویر رسمی که از این خودرو منتشر شده است، نشان می‌دهد که این مدل کوچکترین خودروی نسخه M مونیخ مجهز به قطعات پرفورمنس M است که شکلی جسورانه به G87 بخشیده است. به‌ دلخواه می‌توان بال عقب را روی درب صندوق نصب کرد، اما اگر دقیق‌تر شویم می‌بینیم که اسپویلر روی سقف نیز برای نیروی گرانش بهتر تعبیه شده است.

در خودروهای قبلی این شرکت یعنی خودروهای M3 و M4 سر اگزوزهای چهارگانه در مرکز نصب شده بودند. ویژگی جدید M3 Touring با همان تنظیمات قبلی در این خودرو نیز وجود دارد و در این مدل نیز مانند نسخه‌های بزرگتر جذاب بنظر می‌رسد. فرورفتگی های مربعی در سپر عقب وجود دارد و پخش‌کننده هوا (دیفیوزر) نیز از فیبر کربن ساخته شده است.

در بدنه بی‌ام‌و M2 2023 حروف «M Performance» خودنمایی می‌کند، در اینجا می‌توان کلاهک آینه‌ کربنی و چرخ‌های بزرگ 20 اینچی در جلو و 21 اینچی عقب را نیز مشاهده کرد. گلگیر جلو و عقب دارای بعضی از ویژگی‌های اضافه به همراه بال‌های جانبی است. ورودی‌های هوا به شکل مربع تعبیه شده که کمی بزرگ به نظر می‌رسند، البته شاید به دلیل استفاده زیاد از فیبر کربن در اطراف‌ این ورودی‌ها باشد.

 

اما در داخل خودرو تنها نکته قابل توجه وجود فیبر کربن روی پره‌های فرمان، مرکز و داشبورد است. بی‌ام‌و M2 2023 دارای صندلی یک‌ نفره اختیاری است که احتمال می‌رود بهترین ویژگی این خودرو باشد. علاوه بر این‌ها، یک گیربکس شش سرعته دستی نیز وجود دارد که با مبلغ 500 یورو اضافه‌تر در آلمان به فروش می‌رسد. البته باید گفت که این ویژگی‌های مذکور یعنی همان قطعات پرفورمنس M اختیاری بوده و می‌توان آنها را نادیده گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH