سامسونگ گلکسی M32 پرایم ادیشن با باتری قدرتمند عرضه شد

فروش سامسونگ گلکسی M32 پرایم ادیشن در بازار هندوستان آغاز شد. این هندست به‌صورت انحصاری توسط شعبه محلی فروشگاه آمازون عرضه شده و با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مدل مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 140 دلار قیمت‌گذاری شده و مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز 165 دلار قیمت دارد.

با این‌حال خریداران اولیه از تخفیف قابل‌توجهی بهره‌مند شده و می‌توانند مدل پایه گلکسی M32 پرایم ادیشن را با قیمت‌گذاری 120 دلاری تهیه نمایند.

سامسونگ گلکسی M32 پرایم ادیشن مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با طراحی Infinity-U، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. همچنین سامسونگ به منظور محافظت از نمایشگر از پوشش گوریلا گلس 5 بهره گرفته است.

پلتفرم سخت‌افزاری این اسمارت‌فون بر پایه تراشه هلیو G80 مدیاتک طراحی شده است. دوربین جلویی گوشی دارای رزولوشن 20 مگاپیکسلی است. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه روی پنل پشتی دستگاه نیز از سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH