تصاویر زنده از گوشی تاشو سامسونگ W23 منتشر شد

سامسونگ در ساعت 7 بعدازظهر امروز به وقت محلی از اسمارت‌فون تاشو گلکسی W23 در چین رسما رونمایی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها W23 5G همانند مدل سال گذشته موسوم به W22 یک نسخه سفارشی لوکس از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به‌شمار خواهد رفت. از سوی دیگر گلکسی زد فلیپ 4 نیز تحت عنوان W23 فلیپ به سبد محصولات سامسونگ اضافه خواهد شد.

اطلاعات اخیرا لو رفته این حدس و گمان‌ها را مورد تائید قرار داده و پیش از عرضه رسمی گلکسی W23 تصاویری زنده از این هندست را در اختیار بینندگان قرار داده است. این تصاویر نشان می‌دهند که در طراحی پایه گلکسی زد فولد 4 هیچ‌گونه تغییری اعمال نخواهد شد. بعلاوه طراحی رنگی نیز مشابه با سامسونگ W22 در سال گذشته بوده و این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری پنل پشتی خاکستری براق، یک لوگو در بخش مرکزی با عبارت “Heart to the world” و لبه‌ها و لولا با روکش طلایی هستیم. یکی از تصاویر نشان‌دهنده پنل پشتی با روکش طلا است که می‌تواند متعلق به گونه خاصی از سامسونگ W23 باشد.

گوشی‌های W23 و W23 فلیپ همانند سایر هندست‌های سری W طی سالیان گذشته جهت جمع‌آوری پول برای امور خیریه به فروش می‌روند. در سال گذشته سامسونگ W22 5G با قیمت‌گذاری 16999 یوان (2372 دلار) روانه بازار شد. از جنبه مشخصات فنی انتظار می‌رود که سامسونگ W23 و W23 فلیپ از ویژگی‌های کاملا مشابه با گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 برخوردار باشند.

بنابراین انتظار می‌رود که توان پردازشی هر 2 هندست جدید سری W از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین شود. سامسونگ W23 فلیپ یک دستگاه تاشو با طراحی صدفی‌شکل و نمایشگر تاشو 6.7 اینچی به‌شمار خواهد رفت؛ در حالی‌که W23 دستگاهی با نمایشگر تاشو 7.6 اینچی قلمداد می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پنل پشتی سامسونگ W23 5G از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری میزبانی خواهد کرد. دوربین زیر نمایشگر نیز دارای رزولوشن 4 مگاپیکسلی بوده و دوربین 10 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی دستگاه تعبیه خواهد شد.

از سوی دیگر سامسونگ W23 فلیپ احتمالا مجهز به سیستم دوربین دوگانه شامل ماژول اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH