فروش آیفون 14 پلاس

فروش پایین آیفون 14 پلاس برنامه‌های اپل را تغییر داد

به نظر می‌رسد فروش آیفون 14 پلاس به هیچ وجه براساس برنامه‌ریزی‌های اپل پیش نمی‌رود. پیش از این اخباری مبنی منتشر شده بود مبنی بر این که کوپرتینویی‌ها تولید این مدل از آیفون‌های جدید را کاهش می دهند. حالا اما به نظر می‌رسد که شرکت در برنامه‌هایش برای این هندست تغییراتی به وجود آورده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده در این خصوص، غول فناوری جهان می‌خواهد فقط ده میلیون دستگاه آیفون 14 پلاس تا پایان سال میلادی جاری بفروشد.

البته مشخص نیست که برنامه‌های اپل پیش از این تجدید نظر چگونه بود و مسئولان شرکت می‌خواستند چه تعداد از این این گوشی به فروش برسانند. در هر صورت اپل فروش این گوشی را به 10 میلیون دستگاه کاهش داده است.

کوپرتینویی‌ها قصد داشتند میزان تولید کلی اسمارتفون‌های خود را در سال جاری از 90 میلیون دستگاه به 96 میلیون دستگاه برسانند، ولی حالا شرکت در انجام این کار نیز تجدید نظر کرده و همان 90 میلیون دستگاه را تولید خواهد کرد. البته منابع نزدیک به این شرکت گفته‌اند که میزان فروش آیفون 14 پلاس تاثیری در این تجدید نظر نداشته است.

چندی پیش خبر مربوط به گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2022 منتشر شد که بر مبنای آن، اپل با گوشی‌های هوشمندش سهمی 18 درصدی را از بازار اسمارتفون‌ها به خود اختصاص داده بود و بعد از سامسونگ، عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند را یدک می‌کشد.

بر اساس همین گزارش، اپل نسبت به سه ماهه مالی دوم سال جاری، سهم خود را از این بازار 3 درصد افزایش داده است. با این حساب می‌توان گفت همچنان اوضاع بر وفق مراد کوپرتینویی‌ها است.

فروش آیفون 14 پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH