ارز دیجیتال بیتگرت

توکن بیتگرت (Bitgert) چه مزایایی دارد؟

توکن بیتگرت یا همان BRISE یکی از رمزارزهای جذاب بازار ارز دیجیتال است که از زمان راه‌اندازی این پروژه، سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده و سرعت رشد و پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. بیتگرت در واقع یک سازمان مهندسی ارز دیجیتال است که یک بلاک‌چین پرسرعت معرفی کرده به طوری که می‌تواند بیش از 100 هزار تراکنش را تنها در یک ثانیه تایید کند. در این مقاله قصد داریم روی مزایای این پروژه و ارز دیجیتال BRISE تمرکز کنیم و آن‌ها را شرح دهیم.

ویژگی‌ها و مزایای بیتگرت

همان‌طور که گفتیم بیت‌گرت می‌تواند بیش از 100 هزار تراکنش را در ثانیه پردازش کند. نکته قابل‌توجه این است که طبق گفته وب‌سایت رسمی این پروژه، انجام تراکنش‌ها متحمل هیچ‌گونه هزینه کارمزدی نمی‌شوند که ویژگی قابل‌توجهی می‌تواند باشد. در واقع این هزینه کارمزد برای هر تراکنش کمتر از 0.00000001 دلار است.

برایس چین (Brise Chain) باعث می‌شود تا ارتباطات و قابلیت برنامه‌ریزی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) ارایه شود و این کار با استفاده از الگوریتم اجماعی به نام اثبات صلاحیت یا Proof of Authority (PoA) انجام می‌شود. در واقع این الگوریتم باعث پشتیبانی از زمان کوتاه ساخت بلاک و هزینه کارمزد پایین ‌می‌شود. توسعه‌دهندگانی که برنامه خود را روی برایس چین توسعه دهند این مزیت را بدست می‌آورند که برنامه آن‌ها با ماشین مجازی اتریوم سازگار می‌شود و انتقال و ارتباطات زنجیره‌ای بومی داشته باشند.

توکن BRISE

بیتگرت چه محصولاتی دارد؟

این پروژه بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است. بیتگرت محصولاتی به بازار معرفی کرده از جمله کیف پول‌های توکن BRISE بر بستر شبکه‌های BEP20 و ERC20، بازرسی توکن BRISE با پشتیبانی از تابلوی امتیازات، سواپ BRISE با توکن‌های دیگر بر بستر شبکه ERC20 و استیک‌کردن BRISE.

محصولاتی هم وجود دارد که در حال حاضر در دست ساخت و راه‌اندازی است و در آینده شروع به کار خواهند کرد از جمله صرافی BRISE و شبکه بلاک‌چینی BRISE.

توکن BRISE در چه وضعیتی است؟

طبق اطلاعات موجود در پلتفرم کوین مارکت کپ این رمزارز در حال حاضر در قیمت 0.0000004925 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات 24 ساعت گذشته آن به بیش از 2 میلیون دلار می‌رسد و ارزش بازار آن برابر است با بیش از 194 میلیون دلار که این باعث شده تا رتبه 220 در کوین مارکت کپ و رتبه 170 در پلتفرم کوین گکو داشته باشد. سقف تاریخی این رمزارز تقریبا یک سال پیش و در قیمت 0.00000404 دلار زده شده است.

ارز دیجیتال Bitgert

بیتگرت یا BRISE را از کجا تهیه کنیم؟

بیتگرت رمزارزی است نسبتا ناشناخته که ممکن است هر صرافی و یا پلتفرمی آن را ارایه ندهد. در بین صرافی‌های داخلی پلتفرم معاملاتی ارزیف یکی از معدود پلتفرم‌هایی است که این رمزارز را ارایه می‌دهد. ارزیف سعی کرده تا با ارایه رمزارزهایی که پلتفرم‌های کمتری به آن‌ها توجه می‌کنند به بستری تبدیل شود که کاربران بتوانند رمزارزی را که به دنبال آن هستند، به‌راحتی معامله کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH