طرفداران سامسونگ، با امکانات جذاب رابط کاربری One UI 5 آشنا شوید + ویدیو

روز گذشته شرکت سامسونگ انتشار نسخه پایدار One UI 5 را آغاز کرد و در نخستین گام، این به‌روزرسانی برای سری گلکسی S22 (حداقل مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس) منتشر شد. همچنین اکنون فهرست بلند بالایی از گوشی‌های گلکسی از طریق برنامه بتا کار می‌کنند و سامسونگ از این طریق پیش از عرضه نسخه پایدار نرم‌افزار جدید خود به رفع باگ‌های احتمالی رویت شده می‌پردازد.

اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که One UI 5 اساسا چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟ سامسونگ با انتشار یک ویدیوی رسمی 2 دقیقه‌ای به معرفی کلیه امکانات ارائه شده در جدیدترین نسخه از رابط کاربری سفارشی خود پرداخته است.

غول کره‌ای تعداد زیادی ویژگی جدید با محوریت سفارشی‌سازی و به 2 صورت خودکار و دستی را اضافه نموده است. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند گوشی و ساعت خود را مطابق با سلیقه شخصی تنظیم نمایند. همچنین به منظور صرفه‌جویی در فضای هوم اسکرین، برخی اصلاحات عملی نظیر ویجت‌های انباشته شده نیز پیاده‌سازی شده‌اند.

بعلاوه دستگاه‌های مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر نظیر سری گلکسی فولد از یک نوار وظیفه جدید نیز بهره‌مند خواهند شد. همچنین One UI 5 ابزارهای کنترل حریم خصوصی و امنیت در کنار هشدارهای خودکار (در صورت بروز موارد مشکوک) را در قالب یک صفحه ادغام نموده است.

 

3 در مورد “طرفداران سامسونگ، با امکانات جذاب رابط کاربری One UI 5 آشنا شوید + ویدیو”

    1. سعید صانعی

      سلام، طبق برنامه قدیمی سامسونگ باید در ماه دسامبر 2022 دریافت کنه اما در جدول زمانبندی که اخیرا سامسونگ منتشر مرده، اسمی از این مدل نبود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH