انتقاد شدید به نسخه جدید خدای جنگ؛ این بازی برای PS4 است نه PS5

اولین نقدهای بازی «خدای جنگ: رگناروک» (God of War Ragnarok) در حال انتشار است و در این بین شاید مطلبی که وانگشتن پست در این خصوص نوشته، بیشتر توجه مخاطبان را جلب کرده است.

در ابتدا عنوان شده بود که رگناروک بازی انحصاری کنسول جدید سونی، یعنی PS5 است و بعدها اعلام شد که این بازی بر روی کنسول نسل قبلی شرکت، یعنی PS4 هم عرضه خواهد شد.

نویسنده مطلب مربوط به این بازی در واشنگتن پست که ظاهراً توانسته چند ساعت اول بازی را تجربه کند، نوشته است که این بازی همان خدای جنگ محصول سال 2018 است که تا حد امکان بهبود پیدا کرده، اما نتوانسته فراتر از محدودیت‌های PS4 عمل کند.

به عبارت دیگر او ادعا کرده است که رگناروک برای PS4 طراحی و ساخته شده است و سپس بر روی PS5 منتقل شده است. او بیان کرده که به وضوح مشخص است این بازی به هیچ وجه نتوانسته بهره مناسبی از آخرین فناوری ارائه شده در PS5 ببرد.

البته که نویسنده اجازه نداشته قبل از انتشار رسمی بازی وارد جزئیات شود، اما نوشته که رگناروک را می‌توان یک دنباله جذاب برای بازی «خدای جنگ 2018» دانست که تغییراتی جزئی در طراحی مراحل و سیستم مبارزات داشته است؛ فقط این که طرفدارانش را 4 سال منتظر گذاشته است!

کاملاً مشخص است که بازی برای PS4 ساخته شده است. کنسول PS5 مجهز به فناوری پیشرفته‌ای است که همه را امیدوار کرده بود تا دیگر خبری از پنهان کردن لودینگ‌های بازی به واسطه هدایت قهرمان بازی در داخل شکاف دیوارها نباشد، اما کریتوس و آترئوس برای هر تغییر لوکیشنی در بازی لای شکاف دیوارها و صخره‌ها قرار می‌گیرند! یک ساعت بازی کردن با بازی این موضوع را تایید می‌کند که رگناروک در ابتدا برای PS4 طراحی شده بود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، «خدای جنگ: رگناروک» نهم نوامبر (18 آبان) برای کنسول‌های PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH