کاربران فعال توییتر

توییتر با سرعتی فزاینده در حال از دست دادن کاربران فعالش است

توییتر این روزها یکی از ترندهای اخبار جهان است، اما متاسفانه اکثر خبرهایی که از آن منتشر می‌شود، جنبه مثبتی ندارند. رویترز در جدیدترین گزارش خود پیرامون این شبکه اجتماعی ادعا کرده است که به اسنادی از گزارش‌های داخلی این شرکت دست پیدا کرده است و براساس این گزارش‌ها، توییتر به سرعت در حال از دست دادن کاربران فعالش است.

توییتر در تلاش است تا کاربران فعال و کاربرانی را که در این شبکه اجتماعی فعالیت تجاری داشتند، بازگرداند. این مسئله چالشی را که مدیر عامل تسلا با آن روبرو خواهد بود، نشان می‌دهد.

این دسته از کاربران تنها ده درصد از کاربران توییتر را تشکیل می‌دهند، اما نود درصد کل توییت‌ها را تولید می‌کنند. سلبریتی‌ها نیز جزء همین دسته از کاربران هستند که به گزارش رویترز، رفته رفته از توییتر می‌روند. حساب کاربری کاربران فعال تمام روز فعال است و هفته‌ای سه تا چهار توییت منتشر می‌کنند.

تحقیقات داخلی شرکت نشان می‌دهد که سلیقه کاربران انگلیسی زبان فعال این شبکه اجتماعی در دو سال اخیر دچار تغییراتی شده است. در واقع علاقه به اخبار، رشته‌های مختلف ورزشی و شاخه‌های متنوع صنعت سرگرمی در بین کاربران توییتر کاهش یافته است.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر این که ایلان ماسک اعلام کرده است که تا پیش از 28 اکتبر قرارداد مربوط به خرید توییتر را نهایی می‌کند. حال باید دید مالک میلیاردر تسلا و یکی از نوابغ بزرگ دنیای فناوری می‌تواند نسخه‌ای مناسب برای حال بد توییتر بپیچد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH