قابلیت Tweet Tiles

توییتر قابلیت Tweet Tiles را برای ورود به دنیای ارز دیجیتال عرضه می‌کند

توییتر، غول رسانه‌های اجتماعی، قصد دارد از طریق قابلیت آزمایشی Tweet Tiles، به کاربران اجازه دهد تا توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT‌ها) خود را در تصاویر پروفایلشان به نمایش گذارند.

توییتر برای تحقق چنین فضایی، مجموعه‌ای از NFT‌های کاربردی را انتخاب کرده است که به توییت‌ها اجازه می‌دهد یک ویجت قابل تنظیم تعاملی داشته باشند.

توییتر برای انجام این آزمایش، با بازارهای ارز دیجیتال نظیر اوپن سی (Open Sea)، راریبله (Rarible)، مجیک ادن (Magic Eden)، داپر لبز (Dapper Laps) و گاردین لینک (Guardian Link) همکاری کرده است. نتیجه همکاری شرکت‌های فوق با توییتر، این است که آن‌ها برای اولین‌بار قادر خواهند بود NFT‌های رنگارنگ خود را به طور مستقیم در توییت‌ها نمایش دهند.

گاردین لینک، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک‌چین و توکن غیرقابل‌تعویض و نهاد سازنده محصول دیجیتال، در بیانیه‌ای، پیرامون این قابلیت در توییتر می‌گوید:

این فرمت اجازه می‌دهد تا تصویر بزرگ‌تری از توکن‌های غیرقابل‌تعویض در کنار ابر داده‌هایی مانند عنوان و نام سازنده نمایش داده شود.

به گفته این شرکت، اگر آزمایش شرکت توییتر نتیجه موفقیت‌آمیزی داشته باشد، می‌توان این قابلیت را در اختیار کلیه کاربران این رسانه اجتماعی گذاشت. همچنین قابلیت مذکور به جمع‌آورندگان NFT‌ها، روش تازه‌ای برای اشتراک‌گذاری کلکسیون‌های دیجیتالی خود ارائه می‌دهد.

بنا بر گفته GuardianLink، هدف توییتر برای گسترش قابلیت آزمایشی Tweet Tiles به بازارهای NFT، به دنبال معرفی آواتارهای NFT برای کاربرانی است که کیف پول اینترنتی خود را برای تأیید مالکیت متصل می‌کنند.

شرکت GuardianLink معتقد است که قابلیت Tweet Tiles به توسعه‌دهندگان، این امکان را می‌دهد که تجربه کاربری توییتر را گسترش دهند و بهبود بخشند، چون قابلیت جاسازی توکن‌ها از طریق اطلاعات مربوطه و لینک مستقیم بازار، فروش آن‌ها را افزایش می‌دهد و از کشف مجموعه‌های جدید و پرطرفدار حمایت می‌کند. نسخه آزمایشی Tweet Tiles هم‌اکنون در سیستم‌عامل‌های IOS و وب برای پنج شرکت NFT قابل اجرا است.

در ژانویه گذشته، توییتر به برخی از کاربران خود اجازه داد تا از NFT‌های تایید شده به عنوان تصاویر پروفایلشان استفاده نمایند. این پلتفرم رسانه اجتماعی اخیرا یک حساب کاربری دعوت‌محور در بنیاد بازار NFT مبتنی بر اتریوم ایجاد کرده است.

یک توییت رسمی انتشاریافته از بخش Twitter Blue و یک صفحه جدید ایجاد شده در وب‌سایت این پلتفرم نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند با پرداخت ۲٫۹۹ دلار در ماه، یک NFT  را به عنوان تصویر پروفایل خود در سیستم عامل IOS نصب نمایند. این قابلیت تاکنون تنها برای سیستم عامل IOS اپل قابل دسترسی است؛ اما یک تصویر پروفایل شش ضلعی «تایید شده» می‌تواند در تمامی پلتفرم‌ها نمایش داده شود.

شرکت GuardianLink اعلام می‌کند که گروه بسیاری از کارمندان شرکت در کشورهای هند، ژاپن و سنگاپور مستقر هستند. محصول شاخص شرکت مذکور Jump.trade است؛ Jump.trade به کلکسیونرهای توکن‌ امکان خرید و فروش مجموعه‌های دیجیتالی نظیر NFT‌های ورزشی را می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH