سری سامسونگ گلکسی S22 پرفروش‌تر از خانواده گلکسیS21 شد

گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در اوایل سال 2022 روانه بازار شدند. این اسمارت‌فون‌ها همراه با دوربین‌های ارتقاء یافته، وعده دریافت به‌روزرسانی‌ها برای مدت زمان طولانی و طراحی ظاهری شیک در دسترس خریداران قرار گرفتند. اکنون به‌نظر می‌رسد که این مدل‌ها در مقایسه با خانواده گلکسی S21 درآمد بیش‌تری را عاید سامسونگ می‌کنند.

سامسونگ در گزارش مربوط به درآمدهای خود طی 3 ماهه سوم سال 2022 خاطرنشان کرد: “سری گلکسی S22 که در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی عرضه شد؛ شتاب فروش قدرتمند خود را حفظ کرد و موجب شد تا درآمد سامسونگ در مقایسه با سال گذشته رشد قابل‌توجهی را تجربه نماید.”

این موضوع لزوما نشان‌دهنده این نیست که فروش سری گلکسی S22 در مقایسه با خانواده گلکسی S21 بیش‌تر خواهد بود. به‌عنوان مثال این پدیده می‌تواند نشان‌دهنده فروش بالاتر دستگاه‌های مدل پلاس و اولترا نسبت به سال 2021 باشد. بعلاوه می‌توان استدلال کرد که سامسونگ در حال فروش دستگاه‌هایی با ظرفیت حافظه بالاتر نسبت به سال گذشته است. با این وجود بیانیه اخیر سامسونگ نشان می‌دهد که خانواده گلکسی S22 بیش از سری گلکسی S21 به سودآوری کمپانی کمک خواهد کرد.

گوشی‌های تاشو همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهند. همان‌طور که سامسونگ نیز اشاره می‌کند؛ ظاهرا دستگاه‌های تاشو جدید این شرکت در مقایسه با مدل‌های پیشین با استقبال بهتری از سوی خریداران مواجه شده‌اند. علیرغم فضای چالش‌برانگیز حاکم بر بازار، فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی آنها به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

این موضوع چندان شگفت‌آور به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که با عرضه هر نسخه جدید از گوشی‌های تاشو گلکسی، فروش این مدل در مقایسه با دستگاه نسل قبلی خود بیش‌تر بوده است. اما این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو عملکرد قدرتمندی از خود ارائه نموده است. در هر صورت به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون‌های ممتاز سامسونگ از عملکرد تجاری بهتری نسبت به مدل‌های پیشین خود برخوردار هستند. بر اساس اعلام موسسه Canalys با توجه به افت 9 درصدی بازار جهانی اسمارت‌فون طی 3 ماهه سوم سال 2022 چنین دستاوردی کاملا قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH