کانن از دوربین فول فریم جدید خود با نام EOS R6 Mk II رونمایی کرد

کانن از یک دوربین فول فریم جدید با نام EOS R6 Mk II رسما رونمایی کرد. این محصول مجهز به یک سنسور CMOS جدید با رزولوشن 24.2 مگاپیکسلی بوده و در مقایسه با سنسور 20 مگاپیکسلی موجود در مدل EOS R6 کانن یک گام کوچک رو به جلو محسوب می‌شود.

دوربین EOS R6 Mk II مجهز به یک تثبیت‌کننده داخلی 5 محوره بوده و اثربخشی آن در 8 گام نوری برآورد شده است. این دوربین در حالت فوکوس خودکار ردیاب حین استفاده از سوژه‌یاب الکترونیکی قادر به عکس‌برداری پیاپی با سرعت 40 فریم برثانیه است. همچنین هنگام استفاده از سوژه‌یاب مکانیکی، سرعت عکس‌برداری به 12 فریم برثانیه کاهش پیدا می‌کند.

کانن در دوربین EOS R6 Mk II قابلیت فوکوس خودکار را بهبود داده است. در وهله نخست مشخصه فوکوس خودکار 2 پیکسلی (Dual Pixel CMOS AF II) در مقایسه با نسل قبلی خود 80 درصد سریع‌تر عمل کرده و ثانیا الگوریتم‌های یادگیری عمیق اعمال شده در سیستم‌ها موجب افزایش تعداد اشیاء قابل تشخیص شده‌اند؛ اشیایی که علاوه بر انسان‌ها و حیوانات می‌توانند اسب، قطار یا هواپیما نیز باشند.

دوربین EOS R6 Mk II کانن از قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم برثانیه و همچنین فیلم‌برداری فول اچ‌دی با سرعت 180 فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند. چنان‌چه شما از یک دستگاه خارجی متصل شده از طریق درگاه HDMI استفاده کنید؛ در این‌صورت قادر به ضبط ویدیوهای 6K RAW خواهید بود. بعلاوه از پروفایل‌های Canon Log 3 و HDR PQ نیز پشتیبانی می‌شود. این دوربین مجهز به یک نمایشگر EVF OLED با اندازه 0.5 اینچی، رزولوشن 3.69 مگاپیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. همچنین یک نمایشگر لمسی متحرک با اندازه 3 اینچی و رزولوشن 1.62 مگاپیکسلی روی قسمت پشتی دوربین تعبیه شده است.

دوربین فول فریم جدید کانن مجهز به یک پورت USB-C 3.2 نسل 2، جک صوتی 3.5 میلی‌متری جهت اتصال هدفون یا یک میکروفون اکسترنال، یک پورت میکرو HDMI و آداپتورهای بلوتوث و وای‌فای است. ابعاد این محصول معادل با 138.4×98.4×88.4 میلی‌متر و وزن آن برابر با 588 گرم است. همچنین کاربران با یک نوبت شارژ کامل باتری LP-E6NH دوربین قادر به ثبت حداکثر 760 عکس خواهند بود.

فروش دوربین EOS R6 Mk II کانن با قیمت‌گذاری 2500 دلاری در اواخر ماه نوامبر آغاز خواهد شد. قیمت این دوربین همراه با مجموعه لنزهای Canon RF24-105 F4 L IS USM یا RF24-105 F4.0-7.1 IS STM USM به‌ترتیب معادل با 3600 و 2800 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH