سفر به محیط سرور‌های گوگل با کمک استریت ویو! (همراه لینک)

گوگل یک موتو جستوجو است که علاوه بر جستوجو، سرویس‌های دیگری نیز دارد و اغلب افرادی که به نوعی با اینترنت مرتبط هستند از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند. گوگل برای پاسخ گویی به درخواست‌های بسیار زیاد کاربران، نیاز به کامپیوتر‌ها و سرور‌های بسیار زیادی دارد که در برخی کشورها این سرور‌ها دیده می‌شوند.

google-data-center-3

یکی از ویژگی‌هایی که گوگل را نسبت به سایرین متمایز می‌کند، طراحی و رنگ بندی محیط‌‌های کاری است. گوگل تمام محیط‌های خود را به زیبایی تمام می‌سازد و بخش سرور‌ها نیز از این قاعد مثتنی نیستند، گردش در محیطی که در هر ثانیه پاسخگوی هزاران هزار درخواست است آرزوی هر کاربری است.

google-data-center-4

گوگل آرزو سفر در محیط سرور‌هایش را برای کاربران برآورده کرده و اکنون تمام افراد می‌توانند با استفاده از سرویس نمای خیابان گوگل (street view) به محیط سرور‌ها سفر کنند. نمای خیابان گوگل نام سرویسی است که کاربران می‌توانند با کمک آن به شهر‌هایی که این سرویس را دارند به صورت مجازی سفر کنند که اکنون سفر به محیط سرور‌های گوگل نیز امکان پذیر است.

google-data-center-2

ما نیز در سفری که از سوی آی‌تی‌رسان به این محیط داشتیم، چیز‌های جالب زیادی دیدیم. در جایی از این محیط، در میان دستگاه‌های مختلف یک ماکت از شخصیت اندروید را دیدیم که برای ما بسیار جالب بود، در بخش دیگری نیز محیطی را برای ورزش و تفریح کارکنان مشاهده کردیم.

google-data-center

سفر به این محیط را از طریق لینک رو به رو به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم. Street view

1 در مورد “سفر به محیط سرور‌های گوگل با کمک استریت ویو! (همراه لینک)”

  1. خیلی جالب بود، واقعا که محیط کاری زیبا – تمیز و جالبی داره، اصلا آدم حال میکنه تو یه همچین محیطی کار کنه !
    کاش یکم شرکت های ایرانی هم یاد بگیرن !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH