بالاخره 5 عکس با کیفیت از گلکسی آلفا منتشر شد!

اصولا خیلی سخت است که سامسونگ بتواند به‌طور محرمانه عضوی جدیدی از سری گلکسی را طراحی کند ولی قبل از عرضه آن رسانه ها از ظاهر و ویژگی هایش مطلع نشوند. البته پس از بازنشستگی ناگهانی Evan Blass یا همان Evleaks معروف، شاید وبسایت چینی Weibo بهترین منبع فاش شدن اطلاعات بمشار رود! آخرین گلکسی سامسونگ قرار است تا رقیب سر سختی برای آیفون 6 باشد و با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایش، این ادعا همچنان بی‌اساس نیز نیست.

گلکسی آلفا قرار است تا اولین کهکشان فلزی سامسونگ باشد که طبق روال معمول با سیستم‌عامل محبوب اندروید عرضه خواهد شد. تاکنون عکس‌ها و اطلاعات زیادی از این محصول جدید لو رفته و یا فاش شده است. طبق آخرین اطلاعات فاش شده این گوشی از صفحه‌نمایشی 4.8 اینچی با رزولوشن HD بهره خواهد برد.

شاید در همین ابتدا باید گفت این گوشی با رزولوشن 720p چه گونه می‌خواهد رقیبی برای آیفون 6 باشد! خب سامسونگ نشان داده است که با استفاده از تکنولوژی AMOLED تا حدودی می‌تواند وضوح و چگالی پیکسلی مناسبی برای تولیداتش فراهم کند. پس از این جهت نگرانی خاصی وجود ندارد. آلفا از پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 5433 در کنار رابط گرافیکی Mali-T628 و 2 گیگابایت عرضه خواهد شد. یک دوربین 13 مگا پیکسلی در عقب و دو مگا پیکسلی در جلو، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 4.4.4 از دیگر مشخصات این کهکشان فلزی است.

اما تمرکز این مطلب بر روی عکس‌های جدیدی است که این بار با کیفیت بالا از این گوشی منتشرشده است. تا به امروز عکس لو رفته همگی یا فاقد کیفیت مناسب بوده و یا جزییات گوشی را به‌طور کامل به بیننده منتقل نمی‌کردند.

اما در جدیدترین تصویر لو رفته محصول، یک واحد تولیدی به تصویر کشیده شده است که نشان می‌دهد این گوشی جهت عرضه و تولید انبوه کاملا آمده است. اگرچه طراحی آلفا چندان تفاوتی با سایر محصولات این کمپانی کره‌ای ندارد اما ظاهری مستطیلی در کنار قابی فلزی شاید ما را کمی به یاد Z2 بی اندازد.

به‌جز گلکسی نوت 3، میتوان تا به امروز گلکسی آلفا را یکی از بهترین و زیباترین طراحی‌های سامسونگ به شمار آورد.

باهم به این عکس‌های جالب نگاهی می‌اندازیم:

Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-01 Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-02 Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-03 Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-04 Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-07 Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-00

5 در مورد “بالاخره 5 عکس با کیفیت از گلکسی آلفا منتشر شد!”

  1. اه اه اه
    این سامسونگ که داره روز به روز بدتر میشه اخه کی بر این داغون میاد 900 دلار بده بازم دم ال جی و سونی گرم هر چی نداشته باشن ظاهر دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH