فروش فوری ایران خودرو

چرا خودروی دنا به موقع به دست مشتریان نمی‌رسد؟

اگرچه حالا یک سال از ثبت‌‌نام پیش‌فروش خودروی دنا شرکت ایران‌خودرو می‌گذرد، اما مالکان گزارش داده‌اند که هیچ خودرویی به آنها تحویل داده نشده و شرکت تولیدکننده خودرو نیز در این زمینه هیچ پاسخی به مشتریان نداده است.

اما طبق منبع آگاهی در این شرکت گفته شده که این اخبار صحت نداشته و این نوع از ثبت‌نام خودرو دنا پیش‌فروش یک ساله بوده است. او همچنین اعلام کرده که پس از واریز پیش پرداخت، باید مبلغ اصلی واریز شود. سپس همانطور که در بند فاکتور نیز آمده است، تحویل خودرو 45 تا 90 روز طول می‌کشد و کمی بعد به دست مشتریان گرامی خواهد رسید.

شرکت خودروسازی ایران خودرو گفته است که تمامی خودروهای این شرکت طبق قرارداد باید سروقت تحویل داده شوند وگرنه تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و حتما به آن رسیدگی خواهد شد.

هفته گذشته بود که مدیر عامل شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو، خطیبی، اعلام کرده بود که هیچ تاخیری در تحویل خودروهای ایران خودرو وجود نخواهد داشت.

خطیبی همچنین خاطرنشان کرده بود که در طی 7 ماه در سال 1401 این شرکت توانسته 100 هزار خودروی بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته تحویل مشتریان دهد. شرکت ایران خودرو به طور متوسط ماهیانه نزدیک به 50 هزار خودرو تولید می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH