سونی از برند Lytia برای سنسورهای تصویربرداری خود رونمایی کرد

واحد ایده‌های نیمه‌هادی شرکت سونی (Sony Semiconductor Solutions) یا به اختصار SSS از برند جدید Lytia برای سنسورهای تصویربرداری دستگاه‌های موبایلی رونمایی کرد. Lytia یک برند و نه یک فناوری جدید محسوب می‌شود. در واقع Lytia یک نماد تجاری است که استفاده از آن برای متمایز نمودن هرچه بیش‌تر حسگرهای سونی ضروری است. به‌عنوان مثال شرکت سامسونگ برای حسگرهای دوربین موبایلی خود از برند ISOCELL استفاده می‌کند.

سونی در بیانیه مطبوعاتی خود پیرامون دلایل ایجاد این برند به صراحت اظهارنظر نموده است:

“واحد SSS از سال 2003 حسگرهای تصویربرداری برای دستگاه‌های تلفن همراه را به بازار جهانی عرضه می‌کند. این حسگرهای تصویربرداری به‌عنوان چشم‌های اسمارت‌فون‌ها و سایر دستگاه‌های موبایلی عمل می‌کنند. در حال حاضر SSS بزرگ‌ترین فروشنده سنسورهای تصویربرداری موبایلی محسوب می‌شود. سنسورهای ارائه شده توسط واحد SSS از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند. این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا از عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت بالا در اسمارت‌فون‌های خود لذت ببرند. SSS از تعداد زیادی مشتری از جمله تولیدکنندگان اسمارت‌فون با موفقیت پشتیبانی نموده و نتیجه کار به نفع کلیه کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان بوده است.

با این‌حال سهم ویژه سنسورهای تصویربرداری SSS در عکاسی و فیلمبرداری اسمارت‌فونی هنوز به نحوی گسترده شناخته نشده است. به منظور حل این مشکل، SSS تصمیم به معرفی برند جدید Lytia گرفته است و از این طریق قصد دارد تا حس جهان‌بینی و ارزش حسگرهای تصویربرداری موبایلی خود را به دنیا منتقل نماید. برند جدید به کاربران کمک می‌کند تا این مزایا را درک نموده و حسگرهای تصویربرداری SSS به‌عنوان گزینه‌ای منتخب برای کاربران اسمارت‌فون در سراسر جهان مد نظر قرار گیرند.”

همچنین در همین سند سونی به چگونگی کشف این نام برای نماد تجاری جدید خود اشاره نموده است. Lytia کلمه‌ای است که خود از 2 واژه دیگر یعنی Lira به‌معنای “صورت فلکی” و Light به‌معنای “نور” تشکیل شده است. به هرحال سونی این نماد تجاری جدید را در سال گذشته به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH